Janneman Geplaatst: 14 december 2011 Geplaatst: 14 december 2011 Dag allemaal, kon de titel niet scherper krijgen dan dit... Maar goed, ik zit hier met een vreemd probleem. Tot een paas weken terug kon ik een e met trema of streepje erop (moeilijk frans woord voor) zonder problemen krijgen. Maar op de een of andere manier kan dat niet meer. Wat ik ook probeer, als ik nu <aanhalingstekens> en dan e toets krijg ik: ""e ofwel, hij koppelt de leestekens niet meer aan de letter erna. uiteraard gekeken en geprobeerd of dit met de keyboard layout te maken heeft (nederland-engels-vs), maar dit helpt niet. Ook toetscombinaties van shift-ctrl en linker-alt-shift werken niet. Als iemand via teamviewer meekijkt kan hij/zij wel gewoon de tekens erboven krijgen.. Dus het zal ongetwijfeld een toetsenbord instelling zijn. (en ja, ps2 keyboard is nu ook vervangen door een usb versie). Iemand enig idee waar ik nog meer kan zoeken?
Janneman Geplaatst: 14 december 2011 Auteur Geplaatst: 14 december 2011 verdikkie.. adobe verwijderd en opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen