Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Nadat ik enige tijd nodig had mijn VU+ Duo goed ingesteld te krijgen loop ik nu tegen een probleem aan.

Ik heb een CanaalDigitaal en een ViaAccess card. Eerst deden die het prima.

Nadat ik wat aan het spelen was met de instellingen in het menu (en volgens mij ook iets van CCAM heb aangeklikt).

Doet de ViaAccess card het niet meer.

Zenders die ik eerst wel kon kijken, werken nu niet meer.

Ik heb al gecontroleerd dat de card niet verlopen is. Hij zit goed om in de CI module en deze zit goed vast in de lezer.

Heb ook de slots gewisseld maar dat hielp niet/

Als ik in het menu kijk bij CI informatie, zie ik wel de canaaldigitaal card maar de ViaAccess staat er dan wel, dan niet.

Ik heb de card bij een bekende getest en daar doet die het prima.

Iemand een idee ? Heb ik per ongeluk wat verkeerds ingesteld of aangezet ?

• Moderator
Geplaatst:

tja, dat hangt er een beetje vanaf waar je met je fikken aan hebt gezeten om het dan maar oneerbiedig te zeggen. Je hebt het over een CI module, en over CCcam. Wat zit nu waarin ? Heb je je kaartjes in een CAM module in een CI slot zitten, of heb je ze in de reader zitten en worden ze door cccam uitgelezen?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie wiz. Ik heb de kaarten in cam modules zitten. Ik ging pas later (ja ik weet het, stom stom) lezen wat ccam inhoud. Maar ik weet dus niet of dat nu de oorzaak is waarom de card het niet meer doet? Zou dat kunnen dan ?

• Moderator
Geplaatst:

als jij ineens CCcam hebt geactiveerd, en 2 cam modules in je vu hebt zitten dan kan dat best ja dat die elkaar in de weg zitten.

• Moderator
Geplaatst:

wat voor een image heb je eigenlijk draaien?

• Moderator
Geplaatst:

naar menu/plugins. Daar rode knop drukken, plugins verwijderen. Dan door de opties naar softcam bladeren, daar cccam selecteren, en voila, cccam zal worden gedeinstalleerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...