Ga naar inhoud


Wie heeft er ervaring met restitutie zorgverzekering?


Gertitombo

Aanbevolen berichten


Ik heb een restitutiepolis bij Menzis. Hoef nooit eerst te betalen. Zal wel afhangen of ze een overeenkomst hebben met de zorgverlener.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je mogelijkheid tot een collectieve verzekering ?

Via de vakbond, kun je bij eerder genoemde één afsluiten waar fisio volledig in verzorgd 2 zit scheelt aardig wat euro's.

ook kun je kiezen voor de premie in één keer te betalen,ook dit scheelt meer dan 100 euro,

Je moet het wel voor schieten maar telt ook aan.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

In één keer betalen is zeker bij mijn verzekering lonend want ik krijg dan 3% korting op een totaalbedrag van iets meer dan 4.000 Euro, dat is beter dan de huidige spaarrente.

 

Iedereen zou toch even goed moeten kijken naar het declaratie gedrag van de afgelopen jaren. In mijn geval bleek dat er niet of nauwelijks boven het eigen risico is gedeclareerd, voor mij is het dus bijzonder gunstig het eigen risico op de hoogst mogelijke trede te zetten: 720 euro. Ook een beperkte tandarts verzekering (tot 250 euro vergoeding) pakt gunstig uit. Al met al van 480 naar 380 euro per maand en toch gewoon goed verzekerd.

 

Het is sowieso gunstig de verzekeringen eens tegen het licht te houden, de gemiddelde Nederlander is oververzekerd, zo heb ik de doorlopende reisverzekering de deur uit kunnen doen, veel is al verzekerd via de ziektekosten. Gewoon even de EHIC (Europese kaart) aanvragen bij je verzekering, is volgens mij altijd gratis, in mijn geval wel.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...