SatDream Geplaatst: 15 december 2011 Geplaatst: 15 december 2011 (aangepast) Hallo Sat vrienden Ik heb begrepen dat ik een Canal Digitaal Smartcard nodig heb voor ontvangen van Ned 1+2+3.(Publiek omroep) Voor zo een kaart ben ik 65 euro kwijt. Mijn vraag is : Moet ik de kaart ook activeren en wat zijn de kosten? vr gr. 15 december 2011 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
SatDream Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Geplaatst: 15 december 2011 Moet ik de kaart overnemen (formulier overname invullen? Moet ik de kaart laten registeren op mijn naam bij CD? Dank je wel voor je info © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
theparasol Geplaatst: 15 december 2011 Geplaatst: 15 december 2011 Volgensmij klopt dat laatste niet. M7 groep is actief bezig om cardserials uit te schakelen waar geen of onjuiste adres gegevens bij geregistreerd staan. Ik zou dus wel de card registreren want anders heb je een groot risco op een toekomstige uitschakeling.
theparasol Geplaatst: 15 december 2011 Geplaatst: 15 december 2011 Ahja zo, maar dan blijft die staan op oude kaarteigenaar en die zegt abbo op, gaat dat wel goedkomen?
theparasol Geplaatst: 15 december 2011 Geplaatst: 15 december 2011 Stel je speelt op safe en vult overname formulier in, zitten daar nog kosten aan?
vGnp Geplaatst: 15 december 2011 Geplaatst: 15 december 2011 Ja, maar niet echt vindbaar ( ... ) op hun website. Maar een Google op registratievergoeding site:canaldigitaal.nl levert telkenmale 29,95 op. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
theparasol Geplaatst: 15 december 2011 Geplaatst: 15 december 2011 Dat valt dan nog mee... meen dat ze voor activeringskosten 99 euro namen. Idioot gewoon
Bossie Geplaatst: 17 december 2011 Geplaatst: 17 december 2011 nog even 1 vraagje. ik denk dat hij hier wel past. Ik wil eigenlijk een 2e card overnemen van iemand, kan ik deze ook registeren bij mij als 2e kaartje? zodat ik dan hetzelfde pakket krijg als mijn eerste kaartje voor 2,50euro? en heb ik dan hetzelfde pakket als op mijn eerste kaartje? Heb nu entertaiment + HD en eredivisie live. Dan krijg ik zoals ik nu lees ook het entertaiment pakket op mijn 2e kaart (is dit dan met HD en eredivisie live) 1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo 78 cm triax met quad duo lnb
Johan45 Geplaatst: 17 december 2011 Geplaatst: 17 december 2011 Nee, alleen Entertainment kost € 2,50 op je 2e en 3e kaart. Wil je HD en Eredivisie live op je 2e en 3e kaart dan moet daar weer voor betaald worden. ps. Niet schieten op de boodschapper. Vult u rustig aan !!!
Bossie Geplaatst: 18 december 2011 Geplaatst: 18 december 2011 (aangepast) oke dus voor 7.50 euro heb ik het hele pakket op eredivisie live na, is het overwegen waard! Andere opties dan schotel heb je hier in het buitengebied niet, en de kids wil toch tv kunnen kijken . In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!! Alleen ik heb nog geen antwoord op mijn eerste vraag. Ik heb wel gekeken op het overname formulier van CD maar daar staat niet op dat ik hem als 2e kaart kan registeren. Kan dit wel? 18 december 2011 aangepast door Bossie 1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo 78 cm triax met quad duo lnb
Johan45 Geplaatst: 18 december 2011 Geplaatst: 18 december 2011 Het hele pakket heb je natuurlijk nog niet met het EntertainmentHD en Eredivisie live pakket. Je mist dan nog Film1 Sport1 om het hele CanalDigitaal pakket compleet te maken. Om je tweede kaart te registreren heb je nog een apart 2e kaart formulier nodig. Dat stuur je dan ingevuld, tegelijk met het overnameformulier, naar CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
Bossie Geplaatst: 18 december 2011 Geplaatst: 18 december 2011 oke bedankt voor wederom een snel antwoord. ik begrijp dat ik niet meer krijg dan mijn huidige pakket. 1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo 78 cm triax met quad duo lnb
LAX Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 oke bedankt voor wederom een snel antwoord. ik begrijp dat ik niet meer krijg dan mijn huidige pakket. Als ik kijk wat voor apparatuur je hebt (1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo) hoef je helemaal geen 2e kaart nemen maar gebruik je die VU+ solo boxen gewoon als partnerboxen en zet je als het ware een intern cardsharing netwerk op. Zo bespaar je ook nog is die extra kosten van een extra kaart en HD pakket op 2e kaart plus dat je alles ziet wat je ook met je hoofdkaart kan bekijken (bv. Eredivisie Live). Sony 46HX920 FullHD LED TV, Humax iCord HD (320 GB) Visiosat Bisat G4 Quadro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen