Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Ik heb 2 LNB's met een switch op mijn Philips 5816.<BR>Tot nu toe heeft dat goed gewerkt. Op dit moment krijg ik het niet voor elkaar om van de Astra naar de Hotb. te schakelen.<BR>Als ik de kanalen van de Hotb. wil bekijken krijg ik het bekende rode vierkantje. Als ik de kabel er rechtstreeks op zet gaat het goed.<BR>Wie kan mij uit de droom helpen.<BR>Kanalen geladen met Declink 0.98.
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 hi kanalen van hotbird inlezen zonder dat de lnb van de astra is aangesloten , doe ik ook altijd<BR>
sheeplover Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Ook kan het zijn dat door de vele regenval van de afgelopen dagen er toch wat vocht in de disecq(blijft een moeilijk woord)is gekomen. Had ik hier ook; de "Hotbirdkant" was wat roestig uitgeslagen. Nieuwe gekocht,goed ingepakt en ondersteboven achter de schotel vastgeklemd. Laat maar komen die stortbuien.....Groetjes: John.
Unetwork Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Dat is inderdaat ook vakk het geval, tip: haal de switcher ff open kijk of die nat is van binnen, mocht dit het geval zijn schoon maken met pure alcohol of contact spray zonder olie. Kijk dan of het alweer werkt en mocht het positief zijn doe dan bij opstelleng buiten een boel vasoline, zuurvrij, op de doos. Maar een plastic zakje gaat ook redelijk!<BR>Suc6! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 Bedankt voor de tips. Ik heb overigens de fout gevonden. Als je de TPT lijst in een bwerkingsprogramma laad en weer wegschrijft gaat het verkeerd. Dan schakelt de tuner niet meer naar schotel 2. <BR>Dus alleen de TCP lijst bewerken en wegschrijven. Als het programma waar mee je werkt, maakt niet uit welk programma, het overschrijven van de TPT lijst voorstelt moet je dit negeren.
Aanbevolen berichten