Ga naar inhoud


CCcam-2.3.0 Configuratie-instelling


Ghanssie

Aanbevolen berichten

Hierbij opmerkende dat greevels oscam niet op een satbox draait maar op een ubuntu pc met smargo readers. Ik denk dat dit voor de meerderheid hier niet geldt.

Ik heb zelf oscam op een linkstations pro nas draaien en heb dat effect niet.

Misschien moet ik dat dan ook maar eens gaan proberen

 

maar vind het prettig om via ubuntu te doen , misschien dan maar eens de mogelijkheden bekijken van socam op mijn vu

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien moet ik dat dan ook maar eens gaan proberen

 

maar vind het prettig om via ubuntu te doen , misschien dan maar eens de mogelijkheden bekijken van socam op mijn vu

 

heb ook een servertje staan voor die cam :D :D :D

 

met andere woorden wat een kul...

op dream of vu draait de oscam prima

plots heeft dit topic aandacht gekregen en alle zijn in paniek

waarom?

ciao

aangepast door Tonskidutch

Mausam

Nitin Sawhney, Reena Bhardwaj

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij opmerkende dat greevels oscam niet op een satbox draait maar op een ubuntu pc met smargo readers. Ik denk dat dit voor de meerderheid hier niet geldt.

Ik heb zelf oscam op een linkstations pro nas draaien en heb dat effect niet.

Draaide hier ook zeer stabiel op een ecoserver (nslu2 met BE), kwestie van de settings goed te hebben en niet te veel reshares en shares te hebben.

Verbruik met smargo: 3,2Watt, kan geen ubuntu server aan tippen.

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

SID LIMIT: /dev/sci0 5 10 werkt ook goed?

 

Ja en op dit moment werkt SID LIMIT: /dev/sci0 25 10 ook nog goed :)

 

Bij CanalDigitaal staat de limitering nu nog niet aan. Pas als dat wel het geval is werken 5 en 25 dus niet meer. Dan moet je de kaart limiteren tot 4 gewoon voor de zekerheid.

 

Groeten,

GVW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Ik zou toch iedereen aan willen raden van CCcam af te stappen en oscam te gaan gebruiken. CCcam kan vol zitten met opzettelijk aangebrachte 'gaten' en daar moet je dan ook echt wel rekening mee houden.

 

Oscam is open source en als daar dus gaten in zouden zitten, zou iedereen die kunnen zien.

 

Mvg,

 

Michel

 

Waar zouden we bang voor moeten zijn??Dat CD "mee kijkt"????

Als je CCcam gewoon binnenshuis gebruikt dan heb je geen poorten geforward / open staan..Wat zou CCcam dan voor onheils kunnen aanrichten??

Het belangrijkste is toch dat al die "herhaling" verslaafden hun tig programma's kunnen opnemen / kijken...

 

Of zeg je nu dat je met Oscam de problemen van CD oplost??

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als CCcam zelf naar buiten gaat is er geen port-forward nodig ;)

Ik ben absoluut niet overtuigd van de goede bedoelingen van de makers van cccam. Die willen alleen zakken vullen, maakt niet uit wie er betaald.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Als CCcam zelf naar buiten gaat is er geen port-forward nodig ;)

Ik ben absoluut niet overtuigd van de goede bedoelingen van de makers van cccam. Die willen alleen zakken vullen, maakt niet uit wie er betaald.

 

Mvg,

 

Michel

 

Je hebt vaak zat een vingertje gewezen naar één van de personen..de opzet toen van hun / hem die tijd was goed bedacht.

 

Hoe hij / hun nu zakelijk bezig zijn weet ik helaas niet?Ik kan me alleen niet voorstellen dat die zich in dienst van TVV en CD heeft gesteld...immers doet die nog veel werk aan spullen die menig provider een doorn in het oog is.

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CCcam zelf naar buiten gaat is er geen port-forward nodig ;)

Ik ben absoluut niet overtuigd van de goede bedoelingen van de makers van cccam. Die willen alleen zakken vullen, maakt niet uit wie er betaald.

 

Mvg,

 

Michel

 

Ik heb dit verhaal reeds meermaals gelezen. Maar steeds beschuldigingen, en nooit enig bewijs.

ik weet niet wat ik er van moet denken.

Tenzij - is er ooit iets voorgevallen tussen een aantal personen waardoor de relatie compleet verziekt is?

En als dit het geval is hoort deze discussie hier niet thuis.

 

Is dit niet het geval - kom dan eens met bewijzen in plaats van met vage beschuldigingen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Tja, als je denkt dat er een factuur voor geleverde CCcam diensten is, moet ik je teleurstellen, want dergelijke bewijzen zijn er uiteraard niet.

 

Ik heb de informatie uit zeer betrouwbare bronnen, die onafhankelijk van elkaar nagenoeg hetzelfde beweren.

 

Wat jij daar wel of niet mee doet, is geheel jouw zaak. Ik wil alleen mensen goedbedoeld waarschuwen voor de reële gevaren van deze closed source softcam die op elk moment 'op afstand bestuurd' of op datum/tijdstip gevoelige gegevens met derden zou kunnen delen, die jij niet gedeeld wilt hebben.

 

Dan kan je 100x monitoren, maar dan is het al te laat ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect noem die bronnen dan ééns. elke keer als er een nieuwe Cccam uit komt lees je hier het zelfde. heb overigens gisteren een updat gehad van mijn kaarten en alles is nog bij het oude. van rev143 naar rev146

aangepast door Sigma
  • Like 1

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Tuurlijk ik ga mijn bronnen noemen. Dan zijn dat de volgende keer geen bronnen meer ;)

 

Nogmaals, het is een goed bedoelde waarschuwing. Doe er mee wat je wilt. Mij zal het een biet zijn.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...