Moderator Matchless Geplaatst: 3 april 2012 Moderator Geplaatst: 3 april 2012 Powerleds van 30 watt?? Of geven ze licht vergelijkbaar met een gloeilamp van 30watt?? . Zoals Big Fellow al aangaf zijn deze leds gewoon te krijgen. Het is echter een misleidende naam vind ik. Want het zijn led arrays in 1 behuizing. Die 30 watt led heeft 6 rijen van 5 leds van 1 watt gegoten in 1 module gegoten. En als je 30 watt al veel vindt, ik heb al leds gezien van 200 watt. Al die powerleds hebben wel 1 heel groot nadeel en dat is dat ze heeeeellll erg heet worden. En je hebt een speciale driver nodig. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
floyd2 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Oooo,ja met meerdere leds kun je lampen maken van aardige wattages. Ik dacht meer aan 30watt voor 1 enkele powerled. VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5
Moderator Matchless Geplaatst: 10 april 2012 Moderator Geplaatst: 10 april 2012 Oooo,ja met meerdere leds kun je lampen maken van aardige wattages. Ik dacht meer aan 30watt voor 1 enkele powerled. Het is ook 1 powerled maar je ziet in dit ledje de afzonderlijke leds zitten. Maar het is idd geen enkele led maar een module. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen