MR_B Geplaatst: 17 december 2011 Geplaatst: 17 december 2011 Heb een raar probleem met een zelf gemaakt Dvd in de 8000. Ik heb een HDD opname waar ik een Dvd van heb gemaakt. In de 8000 waar ik de Dvd heb gemaakt daar stopt steeds de Dvd op hetzelfde punt en het display blijft dan ook hangen. Doe ik deze Dvd in een pc of andere 8000 dan draait deze wel goed. Ook een originele Dvd werkt goed in de "probleem 8000" Op de 1e 8000 staat een verse PLI van 16/12/2011 in de 2e 8000 staat een PLI van 29/11/2011. Kan het aan de Dvd speler liggen of is het toch SW matig ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Leonieke Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 Heb een raar probleem met een zelf gemaakt Dvd in de 8000. Ik heb een HDD opname waar ik een Dvd van heb gemaakt. In de 8000 waar ik de Dvd heb gemaakt daar stopt steeds de Dvd op hetzelfde punt en het display blijft dan ook hangen. Doe ik deze Dvd in een pc of andere 8000 dan draait deze wel goed. Ook een originele Dvd werkt goed in de "probleem 8000" Op de 1e 8000 staat een verse PLI van 16/12/2011 in de 2e 8000 staat een PLI van 29/11/2011. Kan het aan de Dvd speler liggen of is het toch SW matig ? Sorry dat ik je daar niet bij kan helpen (waarschijnlijk) al kan ik wel aangeven dat ik uberhaupt geen dvd's kon afspelen in de DM8000, alles crashte. Heb nu de allernieuwste pli en sinds dit weekend de allernieuwste Sony dvdplayer, die compatible moet zijn met de dm8000, ingebouwd, en nu lukt het afspelen EINDELIJK! Wauw, fase 1. Zeg niet dat dat het is maar wellicht ligt het toch aan verschillende dvdplayers die niet geheel compatible zijn? Dan een vraag aan jou: je zegt dat je een hdd opname naar dvd gezet hebt, hoe heb je dit gedaan? Ik krijg alleen de opmerking dat het formaat niet compatible is en of ik data formaat disc wil maken, en als ik selecteer dat ik echt een dvd wil maken, met of zonder dvd menu, crasht het hele apparaat. En wel vrij rigoreus. 10 minuten alles zwart .... Heb jij een heldere oplossing voor mij? Ben nog niet zo thuis in dit alles. Maar de DM8000 is alleen via wifi op het netwerk aangesloten dus uploaden of wat gaat bepaald niet vlekkeloos. (heb ook nog de pech dat ik hier heel slecht/zwak ontvangst internet heb) Bedankt, groetjes, Leonieke.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen