sattv4iedereen Geplaatst: 17 december 2011 Geplaatst: 17 december 2011 hallo, ik heb enkel maanden geleden,een tip gehad van een forumlid,over het programma inssider.prachtig programma,maar ik weet niet,hoe ik de gemaakte logfile's kan lezen.het is de extensie gpx. ik heb iets merkwaardig aan de hand met een wifi signaal.alsof dat deze iets illigaals doet. alvast bedankt voor de hulp sattv4iedereen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
winwiz Geplaatst: 17 december 2011 Geplaatst: 17 december 2011 Deze logfiles geven alleen maar aan welke signalen je waar hebt gezien, welk kanaal er gebruikt werd, het soort versleuteling en de sterkte, mits je een gps aangesloten hebt voor de lokatie. Het vertelt je helemaal niets wat het signaal doet of wie er waar ingelogd is..... Maar wat heb je aangetroffen wat illegaal lijkt? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen