alfred de witt Geplaatst: 18 december 2011 Geplaatst: 18 december 2011 Ik probeer sinds gisteren via usb mijn nieuw vu uno the flashen naar open pli 2.1, de laatste versie. Ik heb een usb stick fat 32 met vu plus-1 en daaronder staat uno en daaronder staan 3 files. Uno uitschakelen en vervolgens weer aanzetten, de usb stick knippert af en toe maar hij flashed niet en de uno start gewoon op. In het menu gezocht naar de usb stick maar zie hem niet. Ook de usb poort aan de achterkant gebruikt maar geen resultaat. Wat doe ik verkeerd? 1 Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 18 december 2011 Geplaatst: 18 december 2011 .. Ik heb een usb stick fat 32 met vu plus-1 en daaronder staat uno en daaronder staan 3 files. Als dat er echt staat gaat het niet werken, De naam van de map moet zijn vuplus en daaronder uno, dus niet vu plus-1 of vuplus-1 maar gewoon vuplus
alfred de witt Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Geplaatst: 18 december 2011 ik heb het verandert naar vuplus maar eerst gebeurde er niets. tijdens het opstarten zie ik heel even kort update voorbij komen op het display maar daarna start hij gewoon door met het standaard programma. Ik heb inmiddels gevonden dat je ch- moet indrukken nadat je de ontvanger hebt aangezet en voila. Nu aan de slag met oscam en / of de laatste cccam versie. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
alfred de witt Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Geplaatst: 18 december 2011 Ben nu al een uur aan het stoeien met de ontvanger maar geen enkele zender werkt. Heb de kanalenlijst geladen voor astra 1 en 3 en de schotel op astra 1 gezet maar ik zie wel signaal 90% maar krijg geen enkel beeld en ontvangst op wat voor zender dan ook. De ontvanger is aangesloten va een scart kabel en zo heb ik dat ook ingesteld. Wat doe ik verkeerd ? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
alfred de witt Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Geplaatst: 18 december 2011 (aangepast) ook de oorzaak van dit probleem inmiddels gevonden maar nu zoek ik oude open pli sw of vti of andere sw voor de uno. Zie veel forums, moet mij overal aanmelden maar de juiste sw krijg ik niet te pakken. Ik wil wel 100% zeker weten dat de sw veilig is. 18 december 2011 aangepast door alfred de witt Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 18 december 2011 Geplaatst: 18 december 2011 Heb je wel een softcam geïnstalleerd zo nee: Menu->Applicaties->Groene knop, Downloaden-Softcams->CCcam 2.3.0 Heb je wel een softcam zit dan je kaart er wel goed in, in de VU+ Duo is dit met de chip naar beneden!
alfred de witt Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Geplaatst: 18 december 2011 softcam gedownload, probleem zit hem in de drivers. Hiervoor moet ik eerst de vti fw of vix fw downloaden. Ben hier nu naar opzoek. Iemand nog een link waar ik deze kan vinden ? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Moderator wiz Geplaatst: 18 december 2011 Moderator Geplaatst: 18 december 2011 Ga je nou in je draadje waarin je eerst pli niet geinstaleerd krijgt gewoon vrolijk allerlei andere vragen stellen? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 18 december 2011 Geplaatst: 18 december 2011 Kijk hier eens: http://www.world-of-satellite.com/showthread.php?13174-ViX-Team-Vu-Uno-Image-v2-3-19-10-2011
alfred de witt Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Geplaatst: 18 december 2011 Ga je nou in je draadje waarin je eerst pli niet geinstaleerd krijgt gewoon vrolijk allerlei andere vragen stellen? Ik kan de titel niet meer wijzigen maar het klopt wat je schrijft. Ik heb inmiddels info genoeg gevonden en kom er verder wel uit. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Moderator wiz Geplaatst: 19 december 2011 Moderator Geplaatst: 19 december 2011 ok, volgende vraag dan gewoon in een nieuwe draad zodat het overzichtelijk en zoekbaar blijft. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
alfred de witt Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Geplaatst: 19 december 2011 ok, zal de volgende keer ander draadje openen. Vu uno werkt inmiddels. Effe eea uitzoeken en de fpga opnieuw laden met de vix fw en daarna weer terug naar open pli en voila, beeld met oscam. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen