bjkartal Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Geplaatst: 19 december 2011 Ok ben zo thuis ga dan even eentje eruit halen om te zuen welke kapot is, dan vervang ik de kapotte 1 gb 667 met een 2gb 667 .
Puch Geplaatst: 19 december 2011 Geplaatst: 19 december 2011 Beter meteen beide bankjes vervangen. Geheugenbankjes van een zelfde merk/serie/grote werken beter samen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
bjkartal Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Geplaatst: 19 december 2011 Zojuist beide mems een voor een eruit met eentje van 1gb getest helaas met beide geen merkbaar verschil. Zijn ze dan beide kapot of is het toch iets anders. hd werkt wel goed Uit memtest wel allerlei foutmeldingen, dan moet het toch ram geheugen zijn
bjkartal Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Geplaatst: 19 december 2011 Bij 1 mem start windows trouwens niet over naar aanmeldscherm. Maar dit horen 667 mhz te zijn maar staat bij memtest ram 332 mhz (ddt665) bij settings bovenaam. Nu test ik 1 geheugen daar staat dit ook en onder memory spd information Slot o: 1024 mb ddr2-333 - samsung m4. Hoort deze mhz geen 667 te zijn?
bjkartal Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Geplaatst: 19 december 2011 Krijg bij memtest inderdaad bij 1 geheugen heel veel errors. Maar het blijft me verbazen dat met 1 geheugen het nog steeds zo traag is. Maar goed ik begin eerst met een nieuwe van 2gb kijken of alleen met die alles weer normaal wordt. Zo niet is et dus nog iets aan de hand
bjkartal Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Geplaatst: 20 december 2011 Helaas, zojuist nieuwe ddr2 2gb opgezet probleem blijft. Hoe kan ik net als met memtest voor interne geheugen, de processor en/of moederbord testen?
satencom Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 je zou het hier mee even kunnen proberen Hot CPU Tester Pro 4 Lite Edition Fresh Diagnose 5.60 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Hellum Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 probeer eens op te starten van een live linux cd. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
theparasol Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 Test die harddisk nu eindelijk eens. Als ramgeheugen defect is wordt de pc niet langzaam maar gaat deze BSOD-en. Andere reden voor traag werken: overmatig stof in de cpu duct of iets anders met de koeler waardoor deze niet correct meer werkt. Je claimed windows opnieuw geinstalleerd te hebben dus daarmee heb je feitelijk een softwarematige vertrager uitgesloten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen