tonto54 Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 kaart niet zichtbaar neem de een lagere versie van de CCcam . bv de CCcam 2.2.1 Vanmiddag kreeg ik daar ook geen updates op (zwarte kaart) met de CCcam 2.2.1 wel. De Orange kaarten wel de CCcam2.3.0 gebruiken ivm updates tonto54
Unetwork Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 is er nu wel of geen oplossing voor deze versie van CCcam?Vind het wel een gedoe om weer terug te gaan naar de oude versie om mijn orginele kaart te gebruiken Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Nee, geen oplossing. Maar Seca 2 is bij a voorbij dus het probleem ook...
Johan45 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Zolang het werkt, werkt het ... En wat is er nu zo moeilijk aan om een oude cccam toe te voegen. In het menu van een Linux box kies je dan voor de cccam die je wil gebruiken. Vult u rustig aan !!!
satjojo Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 ik gebruik een server met cccam 2.14 en een automtische update werkt ook niet, maandelijks moet ik manueel een heractivatiesignaal aanvragen en na 30 min is ie dan geupdated...
Johan45 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Probeer cccam 2.2.1 Die wekt automatisch (bij mij) zelfs een verlopen seca2 kaart zonder te moeten bellen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen