Ga naar inhoud


Samsung SeViCoNa op basis 1.24


Gast

Aanbevolen berichten

Er is één transponder die dwars ligt op astra. Gooi die er gewoon uit en je hebt nergens last van!

 

Vanaf versie 1.24 heeft de Samsung een ander bestandsformaat. Met de laatste versie van setedit heb je absoluut geen problemen. 124 erin, settingslijst maken, opslaan in computer, 118 erin, settingslijst uploaden naar ontvanger en dan gewoon draaien. Je moet dan dus wel die bewuste transponder eruit gooien! want anders loopt hij alsnog vast op die kanalen. Het gaat hier trouwens om 12.207 Ghz

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


FF niet vergeten we hebben het hier over een SeViCoNa versie op basis van 1.24 (gepatched) dus!

 

Origineel is het allemaal niet zo'n probleem maar de gepatchte 1.24 heeft nog niemand erin gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de draad nu even helemaal kwijt. Ik heb onlangs 1.24 geladen en mis nu van alles. Wat gebeurt er nu als ik de 1.18 patch eroverheen draai? dan is 1.24 toch gewoon weer verdwenen????? Grreetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Winwiz

 

Je schrijf gooi 12.207 er gewoon uit, dan kun je gewoon een SatelitteScan doen.

Wat ik er uit bergrijp!

 

Ik heb dat gedaan maar krijg het idee dat als je een SatelliteScan doet, hij zoekt naar Transponders en vervolgens naar wat er op die tp's word uitgezonden.

 

Met andere woorden, hij blijft vastlopen. Ook nadat ik 12.207 er uit heb gehaald.

 

De Samsung 9500 Scand eerst de Satellite, vind Transponders en Scand dan de gevonden Transponder. Het is dus niet zo dat hij de Satellite via voorgeprogrammeerde transponders de transponders scand.

 

Of heb jij andere ervaringen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonges! Denk ff aan de topic van hetverhaal, het gaat over een gepatchte soft 1.24 en NIET over de standaard 1.24 en ook NIET over het scannen van transponders

 

Maak dan een ander topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nou dat zijn we dus allemaal, er is volgens mij NIEMAND die een SeViCoNa patch op basis van de 1.24 draaien heeft.

Jammer dus, kijk even naar de start van mijn topic en in die tussentijd heb ik nog niemand gehoord of gezien die hem aan t werk heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...