Ga naar inhoud

software update iphone van4.2.1 nar 5.0.1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hier een iphone met de iOS 4.2.1 en wil deze updaten naar de laatste software.

nu is mijn vraag wat is het verschil.

en is er al een jailbraek voor de laatste software.

het gaat om een iphone 3gs 32gb.

Geplaatst:

Of hij te jailbreaken is weet ik niet, ik jailbraik mijn iphone niet.

Voor de rest is er heel veel veranderd.

Icloud: back-ups van je telefoon en je documenten in the cloud

Contacten, favorieten, en agenda's op uw mac, iphone en ipad worden automatisch gesynchroniseerd.

Wijzig je op je mac een adres van iemand, dan wordt dat meteen op je mac en ipad aangepast.

Vind mijn iphone: Je kan je iphone traceren als die kwijt bent. Je kan hem een geluid laten afspelen, vergrendelen of wissen van op afstand.

Imessage: Als jij en je contactpersoon (uiteraard ook met een iphone) op wifi zitten kan je kosteloos berichten (sms/mms) naar elkaar sturen. Het hoeft niet hetzelfde netwerk te zijn.

Je hebt geen mac/pc meer nodig om iOS updates te installeren.

Berichtencenter: die op elk momenten toegankelijk is. gewoon naar beneden sliden

Je kan je genomen foto's meteen bijsnijden, roteren en rode ogen wegwerken

Synchronisatie via wifi: je hoeft je iphone dus niet meer aan de mac/pc te hangen om te synchroniseren.

Twitter zit in de iphone geïntegreerd. Je hoeft dus maar één keer in te loggen.

Dat zijn zowat de voornaamste dingen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Sorry, wat deze draad uit het oog verloren.

Back-up wordt sowieso automatisch genomen bij een update.

Je programma's die je bijvoorbeeld vanuit cydia hebt geïnstalleerd gaan niet meer werken.

Eens je iOS 5 hebt draaien en icloud is ingesteld worden regelmatig en automatisch back-ups genomen wanneer je via wifi bent verbonden.

Je hebt 5 Gig gratis ruimte en uiteraard kan je er bij kopen om bijvoorbeeld je muziek bibliotheek of je foto's die je neemt op icloud te bewaren.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor een gemiddelde backup op iCloud is niet heel veel nodig. Meestal rond de 1 Gb voor een iPhone. De apps zelf worden niet geback-upt, dit is ook niet nodig. Enkel de data en instellingen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Meestal rond de 1 Gb voor een iPhone.

Dat is wel erg veel hoor.

De back-up van mijn iphone op icloud is 77 mb

Foto stream en email staat uit. Met foto stream aan kan het uiteraard vlug oplopen afhankelijk van het aantal foto's die erop staan.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Mijn iPad gebruikt 1.2 GB en de iPhone 832 MB.. wel met photostream en documents aan.. Aan die standaard 5 GB heb je in de praktijk dus meer dan genoeg.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...