GerjanT Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 Hallo, Ik heb sinds een tijdje een Visiosat Bi op mijn dak staan, ding lijkt goed uitgericht. Heb op diverse satellieten de volgende sterktes (gemeten vanuit de Dreambox) Astra 1, Nederland 1: 14 dB Astra 2, BBC 1 London: 8 dB Astra 3, RTV Oost, 13dB Hotbird zou ik niet weten wat een "sterke" zender is, kijk ik eigenlijk nooit naar. Wat eruit springt is de Astra 2, er hoeft maar iets sneeuw te zijn zoals nu en het signaal krabbelt verder terug met als gevolg dat ik geen beeld meer heb. Nu vroeg ik me af hoe dat bij andere bezitters is van de Visiosat, ik heb altijd gedacht dat dit het meest haalbare was/is. Ik heb overigens vrij zicht, ding staat bij mij op het dak. Visiosat Bisatellite G4 Quadro, 4 quad ALPS LNB's, DM7020HD & DM500HD
aaannk Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 (aangepast) Hallo, Ik heb sinds een tijdje een Visiosat Bi op mijn dak staan, ding lijkt goed uitgericht. Heb op diverse satellieten de volgende sterktes (gemeten vanuit de Dreambox) Astra 1, Nederland 1: 14 dB Astra 2, BBC 1 London: 8 dB Astra 3, RTV Oost, 13dB Hotbird zou ik niet weten wat een "sterke" zender is, kijk ik eigenlijk nooit naar. Wat eruit springt is de Astra 2, er hoeft maar iets sneeuw te zijn zoals nu en het signaal krabbelt verder terug met als gevolg dat ik geen beeld meer heb. Nu vroeg ik me af hoe dat bij andere bezitters is van de Visiosat, ik heb altijd gedacht dat dit het meest haalbare was/is. Ik heb overigens vrij zicht, ding staat bij mij op het dak. Misschien proberen om met de hoogte (schuiven omhoog/omlaag) van de lnb en/of de skew (draaien lnb links-rechts) betere ontvangst te krijgen op 28 oost . Wiljo 20 december 2011 aangepast door aaannk
GerjanT Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Geplaatst: 20 december 2011 Misschien proberen om met de hoogte (schuiven omhoog/omlaag) van de lnb en/of de skew (draaien lnb links-rechts) betere ontvangst te krijgen op 28 oost . Wiljo Ja dat begrijp ik wel, maari k zoek eerst iets van een referentie, voor hetzelfde geld is dit het meest haalbare met deze schotel wat ik nu heb. Dus ik zoek enige referentie icm Bi-Sat en de koppen. Visiosat Bisatellite G4 Quadro, 4 quad ALPS LNB's, DM7020HD & DM500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen