Ga naar inhoud


[advies] Welke AZbox?


Cybex

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Sinds zaterdag in het bezit van een Azbox Me en ik ben tot dusver zeer tevreden over het apparaat. Hiervoor had ik een VU+ Duo met daarnaast nog een PopCorn Hour, nu heb ik beide min of meer gecombineerd in 1 apparaat, precies wat ik wil!

 

Nu overweeg ik om mijn setup beneden ook aan te passen (de hiervoor beschreven setup staat op de slaapkamer). De ET9000 en de VU+Duo gaan dan de deur uit en hiervoor in de plaats een Azbox Me of een andere Azbox. Welke Azbox is het meest krachtig? Welk type kan ik het beste kiezen voor de situatie beneden?

 

Groeten, John

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik zou er nog eens goed over nadenken. De azbox Me draait alles behalve perfect en speelt diverse media nauwelijks af.

 

Voor hetzelfde geld heb je een VU+ Uno en die presteert echt (nog) vele malen beter.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speelt diverse media nauwelijks af? Ik heb daar totaal geen problemen mee ondervonden... Die Azbox lijkt juist alles goed af te spelen...

 

Ik heb nu een VU+ Duo, maar een .ISO afspelen? Ho maar. Een DVD afspelen? Ook niet, tenzij je hier een ander programma voor kiest. Dus niet het gemak van de Azbox waar je alles kan afspelen in 1 programma.

 

Is de Uno in dat opzicht anders dan de DUO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb uitgebreid getest met Aztrino 1.2 en die speelt alleen .ts en DVD ISO, zonder menu en gebrekkig.

 

Met enigma nog niet alles getest, maar voor zover ik nu kan zien komt hij echt niet verder dan een VU+ Uno, maar de ernigma 2 op de VU+ UNo is wel van een veel hoger en stabieler niveau.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben me aan het orienteren voor een nieuwe box (wou eerst tweedehands)en denk er sterk aan om ook voor een Azbox ME te gaan als ik zie wat dat boxje doet dat is gewoon mooi om te zien .Heb hem gezien naast een DM800 en moet zeggen de ME is mooier /beter qua prestaties en snelheid .(zie filmpje hier in een ander topic)en moeders vind hem ook mooi past wel in haar kastje en bij de rest van het meubilair oftewel mooi design

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar de prestaties van de DM800HD-SE zijn echt vele malen beter.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zie dat je vanuit een anonieme VPS in een datacenter uit de USA post. Als je me daar geen goede reden voor kunt geven, behandel ik je vooralsnog als azbox Me promotieteam.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met welke Azbox dan ook ,zoals ik al stelde ben ik me aan het orienteren voor een nieuwe box en een azbox ME zou het kunnen worden maar ik kijk ook naar vele andere merken boxen .Ben van mening dat het wel een beetje paranoid is dat je iedereen die iets positiefs zegt over de Azbox over een kam gaat treken en gelijk op de manier gaat behandelen zoals Michel het hier steld .Toen ik vanmorgen van Bedaf kwam ben ik weer in verschillende satshops geweest en laat me goed voorlichten hoe en wat(niet oplichten dus)voorlopig scoort de Azbox bij mij dus hoog en als ik onder een bepaalde catagorie kom te vallen wat schijnbaar direct gebeurt als je iets positiefs zegt over de Azbox dan is dat gewoon een gebrek van een ander vindt ik.

 

Wat ik tot nu toe weet van de Me is dat ie erg snel is /niet duur voor wat je krijgt en veel mogelijkheden als media speler .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb het tegen jou ja. Jij post vanuit een proxy en dat vind ik op zijn minst verdacht.

 

Ik vind tot nu toe € 249,00 tot € 269,00 absoluut te veel geld voor een soort van enigma2 receiver.

 

Als hij nu perfect alle media af zou spelen, zou ik zeggen ja...misschien, maar dat doet hij nu zeker niet en ook zeker niet zoals je dat bij een mediaplayer zoals de popcornhour gewend bent.

 

Dan is er voor hetzelfde geld en zelfs voor minder veel beter te koop.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pardon? Ik post gewoon vanuit Nederland. Een proxy, absoluut, maar dat is omdat ik nou eenmaal een netwerk thuis heb. Mijn router is een pfSense server, big deal? Ik vraag me eerlijk gezegd af waar die vijandigheid jegens mij vandaan komt? Voor zover ik kan zien heb ik niks misdaan?

 

Als je een IP traceroute doet naar mijn IP adres kom je absoluut niet terecht in America maar in Emmen (waar ik woon).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogst ongebruikelijk dat gedrag van een site eigenaar tegen een lid die geen onvertogen woord heeft geuit alleen maar iets positiefs zegt over een sat reciever.Ik heb gelezen hier dat jij en weet ik veel wie(geheim zeker)die revieuws samenstellen ,als je bij voorbaat al zo tekeer gaat gaan de leden zich afvragen of dat wel zo onbevooroordeeld is of ben je bang dat een ander merk er nadeel van heeft?Gelukkig leef ik wel in een democratie en mag mijn eigen box kiezen of je dat nu bevalt of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...