Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo allemaal,

Sinds ik de bootloader geupdate heb werkt de volume knop van de afstandsbediening niet meer goed op mijn ET9000, ik gebruik ook een openpli image en na een enigma herstart werkt de knop weer tot ik de ontvanger in standby zet.

Ik heb dit dus sinds de update van de bootloader die ik enkele weken terug geïnstalleerd heb. Gisteren toch maar een nieuw Openpli image erop gezet om te kijken of het dan opgelost is maar helaas nog steeds hetzelfde probleem...

Zou dit door de bootloader komen? En hoe is dit op te lossen?

Nogmaals de afstandsbediening is niet kapot omdat het na een herstart werkt.

Nog even ter info, ik zie een andere post over problemen met afstandsbediening, ik heb ook al een andere skin geprobeerd.

Dit probleem had ik in KerniHDv2 en ik gebruik sinds gisteren de standard skin die in het nieuwe image zit (weet de naam even niet, zal vanavond checken).

Batterijen van de AB zijn ook vervangen (geen oplaadbare maar Duracell Pro).

aangepast door kleine Prutser

CT ET9000 1000GB Openpli Oscam

DM800HD 320GB Openpli CCcam 2.3.0

Triax 88cm, 4 twin Lnb's,2x 4/1 diseqc

Geplaatst:

uhm....

Er zit ergens een plugin die je toetsen van de ab beter zet..

Heb dit wel eens gehad met de timer toets oid

Even zoeken en dan plugin van ab installeren.

Geplaatst:

Ik heb gisteren 2 plugins gevonden voor ET toestel maar beiden helpen niet.

Eentje is puur voor het programmeren van de 4 kleuren knoppen en de andere voor het programmeren van de knoppen maar daar zie ik geen volume toets, audio wel maar dat is een andere knop.

Verder is er in het menu van openpli ook onder system een optie voor de afstandsbediening maar daar kun je kiezen uit 3-4 opties maar ik weet niet of dit alleen voor de Dreambox is (gezien de afbeeldingen AB van Dreambox zijn) of ook voor de CT. Dus dat heb ik niet getest, vrees dat de AB dan helemaal anders ingesteld is.

CT ET9000 1000GB Openpli Oscam

DM800HD 320GB Openpli CCcam 2.3.0

Triax 88cm, 4 twin Lnb's,2x 4/1 diseqc

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...