Skysurfer Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 Ik wil graag een surround versterker (liefst zonder receiver) waarop ik meerdere bronnen kan aansluiten via SP/DIF of optisch. Bestaat zo'n versterker met meerdere optische ingangen? De bedoeling is om daarop de tv, een mediaspeler en een blu-ray speler op aan te sluiten zodat ik alle bronnen multi-kanaal kan laten weergeven. Wat zijn mogelijke keuzes?
RobbieT Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 Wat mag het kosten? Een Denon AVR2310 is nog wel hier en daar nieuw te krijgen voor leuke bedragen en heeft aardig wat aansluitingen. 5x HDMI 2x SPDIF in 2x Coax digitaal in etc. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
evloe Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 De Onkyo TX-NR609 heeft 5 HDMI ingangen en 1 out Verder nog 2 optical en digitale Coaxial Verder kun je er bijna alles op aan sluiten. Gr, Ed
RobbieT Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Die Onkyo is voor het geld een prachtig ding inderdaad. Misschien kan de topicstarter beter even een budget vermelden. Dat maakt het makkelijker om een advies op maat te geven. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
evloe Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 @ Skysurfer, welke is het nu geworden? Gr, Ed
Skysurfer Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 Het budget was niet al te hoog dus moest ik wat inboeten v.w.b. de mogelijkheden. Mijn wederhelft had ook nog wat eisen omtrent dradenbende, speakers en design. We hebben een compromis gesloten en gekozen voor een Philips Soundbar, de HTS5131/12 welke zeer scherp geprijsd was. Er zit al een Blu-ray speler in, de KPN-tuner zit voor het geluid via de optische ingang aangesloten en de Mediaplayer via de coaxiale ingang. Het werkt(en klinkt) allemaal zeer bevredigend en ziet er i.c.m. de 37 inch Philips HD tv ook superstrak uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen