Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil de hardeschijf vervangen van de Philips DSR8121.

maar ls ik dit wil doen ziet de ontvanger de hardeschijf niet .in welk format moet nu formateren

Geplaatst:

De indeling van de harde schijf is -bij mij- niet bekend.

Bekende formats als NTFS / FAT / FAT32 worden niet herkend.

Ik heb nog geen manier gevonden om de schijf in exFAT te formatteren

maar ook deze indeling zal waarschijnlijk niet worden herkend.

Vult u rustig aan !!!

• 4 maanden later...
Geplaatst:

hio,

voor exFat kan je perfect doen in schijfbeheer computer rechter muisknop dan beheer daar uw schij zoeken op gaan staan rechtermuis knop en format dan de keuze format raw en klaar is kees

groetjes p

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb ook een nieuwe harde schijf er in gedouwd, maar moet ik deze eerste formatteren?

Zo ja hoe, heb je daar speciale kabels voor nodig en  welke format moet je kiezen?

Ik heb het via hidden menu geprobeerd maar die geeft geen info over formatteren, wel de andere stappen doorlopen

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Da's het leuke van Philips/Pace. De schijf moet ongeformatteerd ingebouwd worden! Het gebruikt geen formaat, maar schrijft RAW naar de sectoren. Scheelt omzetting tijdens opnemen en afspelen omdat de CPU toch al zo traag is. Het formaat is gewoon als een CD-R maar dan op HDD. Enige is dat de verdor-id bekend is in de FW van je Philips. Je moet dus een gelijkend merk vervangen..

• 2 weken later...
Gast Mimisiku
Geplaatst:

Op de PC de HDD inbouwen. Daarna RAW formatteren. Op zege wijze wordt geen PC achtige FAT geschreven. HDD in de Philips inbouwen. Daarna via het Hidden menu HDD refurbish kiezen..

• 6 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

Hoe moet ik RAW formatteren?

Ik heb low level format gedaan, en hij herkend hem nog niet.

Moet ik het met fdisk doen?

Alvast bedankt

aangepast door ariz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...