Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb sinds november 2011 het alles in 1 pakket van cd.

In januari begon het gedonder, mijn internet viel steeds weg.

Ik er heen bellen en die man zei ik hoor het al uw modem is stuk wij sturen u een nieuwe modem op.

Helaas gebeurde dit niet en heb ik weken steeds aan de telefoon gehangen en ze gaven elke keer kpn de schuld, terwijl alleen de lijn van kpn is het internet niet.

Er werd door cd gezegd wij sturen niet zomaar een nieuwe modem op.

Kpn kwam hier de lijn testen en die zei je modem is stuk,

 

Eindelijk cd stuurt een nieuwe modem op dus nog even geduld.

Twee dagen later was de nieuwe modem er en het ging goed tot ik weer van het internet klapte.

Weer bellen en toen werd er gezged wij zien het al reset uw modem en het is weer goed, er is een firmware uitgevoerd waardoor u deze problemen heeft.

Het leek toen goed te gaan, de snelheid was alleen nog beroerder 600kb/s maximaal.

Gisteren ik kom beneden en wat zie ik, geen internet en nu nog steeds niet.

Zou gisteren weer gebeld worden maar ook dit gebeurd niet dus moet hun verplicht met mijn mobiel bellen.

 

Ik stap in ieder geval nu op bij cd, dus doe ik contract breuk. Hier kunnen ze mij een boete om geven maar dan zal ik het voor het gerecht laten komen.


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...