1pm Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 hoI heb hier een smargo reader en is het volgende mee aan de hand : plug ik m in op een usb poort gaat groene led branden maar zogauw er een kaart in gestopt wordt gaat de groene led uit . Ook de rode led knippert niet dan , zou die kapot zijn of kan je dit nog op een andere manier controleren ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
DoeEensGek Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Hier gaan de ledjes altijd uit als ik er een kaart in stop. Werkt wel gewoon normaal. Zit hij in de pc of dm?
1pm Geplaatst: 22 december 2011 Auteur Geplaatst: 22 december 2011 pc linux server Joa zo gaat dat alaaf !!!!
DoeEensGek Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 Ik gebruik hem in mijn windhoos. Zou niet weten hoe onder linux .
Gast Merkedesch Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 hoI heb hier een smargo reader en is het volgende mee aan de hand : plug ik m in op een usb poort gaat groene led branden maar zogauw er een kaart in gestopt wordt gaat de groene led uit . Ook de rode led knippert niet dan , zou die kapot zijn of kan je dit nog op een andere manier controleren ? 1pm Kun je niet via telnet of je webinfo kijken of die de reader + kaart ziet??
1pm Geplaatst: 23 december 2011 Auteur Geplaatst: 23 december 2011 nee ziet m niet Joa zo gaat dat alaaf !!!!
badmeester Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 Zijn er drivers geïnstalleerd t.b.v. de Smargo? Geeft dmesg iets in de trend van: <6>usb 1-1.1: new full speed USB device using ehci_hcd and address 10 <6>usb 1-1.1: configuration #1 chosen from 1 choice <6>ftdi_sio 1-1.1:1.0: FTDI USB Serial Device converter detected <6>drivers/usb/serial/ftdi_sio.c: Detected FT232BM <6>usb 1-1.1: FTDI USB Serial Device converter now attached to ttyUSB2
jerpsx Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 Bij de drivers zitten ook wat tools die je kunt gebruiken om de configuratie uit te lezen en te schrijven..lukt dat wel?
D_liver Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 Ik heb na het zoveelste probleem met een smargo ze allemaal de deur uit gedaan en de Infinity USB smart ervoor in de plaats. Je moet ze nog wel ff proggen naar smartreader plus maar mijn problemen zijn verholpen. Denk persoonlijk dat er teveel namaak smargo's op de markt zijn 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
fransken Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 hoI heb hier een smargo reader en is het volgende mee aan de hand : plug ik m in op een usb poort gaat groene led branden maar zogauw er een kaart in gestopt wordt gaat de groene led uit . Ook de rode led knippert niet dan , zou die kapot zijn of kan je dit nog op een andere manier controleren ? 1pm kijk hier maar eens een tool om de smartreader te testen http://openpli.org/forums/topic/20178-smartreader-update-107/ XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Frissie Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 Zelf een update gedaan naar 1.7. . Hierna de smargo via device een naam gegeven voor oscam. En wat denk je, de kaart wordt niet meer herkent. Oude smargo erin en hij werkt wel ... mooie update dit. Ga op zoek maar een easymouse of een oude phoenix .. dat werkt ten minste.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen