Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is al een paar keer voorgekomen dat ik iets opneem en wanneer ik het terug wil zien is er slechts 1 minuut opgenomen.

Het opnamelampje brandde echter wel tijdens de hele opname.

Ik heb het toestel gereset en de fabrieksinstellingen opgeroepen.

Dan gaat het even goed, maar het is toch weer voorgekomen.

Wie weet waar dit aan ligt?

GWMJ


Geplaatst: (aangepast)

Welnee, 't is gewoon een onbetrouwbaar apparaat. Hier, ondanks software uodate, ook veel gedonder.

Geen idee waarom CD deze ontvanger aan haar klanten levert...

aangepast door FritsRaaf
Geplaatst:

De harde schijf is niet vol.

Over het algemeen ben ik redelijk tevreden met dit apparaat. Je moet er regelmatig even de fabrieksinstellingen gebruiken.

Het is wel erg vervelend dat je maar 1 programma kunt opnemen en geen 2 of meer op dezelfde tijd.

GWMJ

Geplaatst:

Dan rest er niet veel meer dan de laatste firmware en een kanalenlijst in je decoder te zetten.

En als laatste nog even de decoder te resetten naar de fabrieks instellingen.

Heb je dan nog de genoemde problemen dan valt het te hopen dat CanalDigitaal met een

software update komt om de problemen met je decoder te verhelpen.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde voorgehad.

 

De fout was dat één van de 2 coax-aansluitingen aan het apparaat naar de lnb niet goed verbonden waren.

Slecht contact in kabel of stekker.

Geplaatst:

Dit is de mogelijke oplossing voor problemen bij de 8121 ( gekregen van klantendienst TVV ) :

 

Mogelijk is dit een oplossing voor deze storing:

 

1) Zet de decoder in stand-by en wacht totdat de klok op het display verschijnt.

2) Druk nu op de groene toets op de afstandsbediening (naast de andere gekle urde toetsen) en wacht tot uw decoder weer aangaat en op het scherm het Hidden Menu verschijnt. Om dit te bereiken moet u ongeveer 10 seconden op de groene toets duwen.

3) U wordt gevraagd om een pincode. Deze is 756839. De overige 4 cijfers staan vermeld op uw scherm, achter de tekst Current Time:. Staat daar bv. 01:15AM dan gebruikt u de pincode 7568390115.

4) Er verschijnen enkele opties op uw scherm, kies de tweede, Recovery.

5) Nu opent er een menu met 5 opties. Kies voor de optie Flash Recovery. U wordt gevraagd om te bevestigen, duw dus op OK. Bijna ogenblikkelijk krijgt u een venster met Feedback te zien. Klik op OK en u komt weer in het menu dat u in het begin van deze stap te zien kreeg.

6) Kies nu de optie Appstore Recovery. Ook hier wordt er gevraagd om te bevestigen, dus duw ook hier op OK. Deze stap duurt iets langer. Nadat deze stap gedaan is krijgt u weer een venster met Success te zien. Duw weer op OK.

7) U komt weer in het menu van daarnet. Duw nu op de toets EXIT op uw afstandsbediening. Uw toestel toont nu de mededeling Your STB will be rebooted in a few seconds. Wacht tot uw toestel weer aangaat.

8) Op het display van het toestel komt INIT. Even geduld tot uw toestel aangaat.

9) U zal de eerste installatie weer moeten doorlopen.

10) Nadat dit voltooid is zal uw toestel een blauw scherm tonen en de software bijwerken.

11) Hierna gaat uw toestel zich een laatste keer herstarten.

12) Uw toestel zou nu in orde moeten zijn.

 

Alvast veel succes !

Geplaatst:

Ik ben er een paar dagen tussenuitgeweest,maar ik ga dit ook nog even doen.

Alle voorgaande tips heb ik reeds gedaan en het is nog niet weer voorgekomen.

Ik ga dit ook nog even doen.

Bedankt voor deze tip.

GWMJ

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...