Ga naar inhoud


CCcam.channelinfo voor Ziggo West


jerpsx

Aanbevolen berichten

Met de 'terugkomst' van CCcam (al is die update geloof ik weinig relevant voor Ziggo), en de komende feestdagen in het vooruitzicht dacht ik laat ik eens wat met jullie delen. Ik lees hier altijd wel veel, maar ben minder actief met zelf een bijdrage leveren.

 

In de bijlage een recente CCcam.channelinfo voor Ziggo West. Deze is zo goed als compleet en foutloos (al zal er hier en daar best nog wat ontbreken of een foutje in zitten).

 

De basis van deze lijst is ook ooit hiervandaan gekomen, maar was toen sterk verouderd i.v.m. ontbreken van HD-kanalen en veranderde zenders. Nu dus een recente!

CCcam.channelinfo.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je een wat nadere toelichting geven? Hier kom ik niet zoveel verder mee. Ik gebruik hem al een tijd en vul aan of bewerk waar dat nodig is, naar mijn idee was de lijst nu onderhand behoorlijk compleet.

 

Mocht dat anders zijn hoor ik dat graag, dan kan ik hem aanpassen. Let wel dat deze lijst alleen voor Ziggo West is..dat is best een te overziene lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha oke, dat is misschien een beetje een onduidelijke uitspraak ja. Ik had bedoeld te zeggen dat de lijst naar mijn idee wel bijna compleet en foutloos is, maar er toch een foutje in kan zitten en ik daarvoor open sta. Laten we zeggen 95% compleet en in orde :grin:.

 

Veel plezier ermee degene die er wat mee kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik gebruik Cccam al voor de CD satelietontvangst met een Dreambox 8000.

Ik deel mijn box intern naar een 2de box in huis en heb in cfg file de volgende regels staan:

F: dreamboxb passb 2 0 0 { 0:0:1 }

F: dreamboxc passc 2 0 0 { 0:0:1 }

 

Ik heb nu een kabeltuner naast de 2 S tuners ingebouwd voor ontvangst van Ziggo.

Is het nu de bedoeling om de tekst in de CCcam.channelinfo.zip te kopieren naar de reeds bestaande cfg file in mijn box waar de 2 F regels reeds instaan of gaat dit problemen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het zip-bestand uitpakken waarna je CCcam.channelinfo overhoudt. Dit bestand is enkel voor de webinterface van CCcam, verder niet noodzakelijk voor de werking.

 

Als je dit samen met een CCcam.channelinfo van CD wilt gebruiken moet je gewoon de inhoud van beiden in één CCcam.channelinfo plaatsen en je bent er als ik het goed heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het zip-bestand uitpakken waarna je CCcam.channelinfo overhoudt. Dit bestand is enkel voor de webinterface van CCcam, verder niet noodzakelijk voor de werking.

 

Als je dit samen met een CCcam.channelinfo van CD wilt gebruiken moet je gewoon de inhoud van beiden in één CCcam.channelinfo plaatsen en je bent er als ik het goed heb.

 

Bedankt, duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...