Ga naar inhoud


advies gevraagd voor een nieuwe HD receiver


PitBuLLL

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Welkom op dit forum. Gebruik voor je volgende bericht a.u.b. een duidelijke onderwerp titel. Die heb ik dit keer voor jou aangepast.

 

De Azbox Premium HD zou ik zeker laten staan. De ET9000 is een prima keuze, maar je geeft helemaal niet aan of je een twin of enkele tuner wilt en wat je budget is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zou dan in jouw geval ook een VU+ duo of eventueel een ET9200 kopen.

 

De ET9000 zou ik laten staan. Het prijsverschil met een ET9200 is te verwaarlozen en de 9200 is volgens diverse leden toch wel flink verbeterd.

 

Of even door sparen en een VU+ Ultimo kopen. Die ziet er ook heel geweldig uit.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het project-valerie nu ook allemaal wel mag betekenen maar dit is niet aan een bepaalde hardware gekoppeld maar aan apparaten die op Enigma2 kunnen draaien.

Omdat de VU+ ook op Enigma2 draait is dit project dus ook voor de VU+ van toepassing.

Of het ook daadwerkelijk functioneert of iets toevoegt staat hierbij natuurlijk buiten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Degestelde eisen zijn vrij laag...

waarom noemt niemand een dreambox?? geen moeilijk gedoe met patches zoals bij clones.en een hoge restwaarde

of juist een - simpel en altijd werkend zonder eeuwig gehobby - een Topfield 7700??

 

Hier werkt de Clarke - tech et9000 perfect op pli2.1 (na nachten linux geklungel wat bij een Topfield niet nodig is)

en menigeen heeft de 100 euro extra voor een 9200 niet over...

overigens enhancedmoviecenter_2.0.1 mediaplayer werkt hier goed en voor het eerst zelfs ook blu-ray streams.

 

kwa harde schijf beter wachten totdat Thailand weer op volle toeren procuceert dan keren de 1TB's a 60 euro weer rap terug...(je kunt nu beter benzine inslaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt de Clarke - tech et9000 perfect op pli2.1 (na nachten linux geklungel wat bij een Topfield niet nodig is)

Dat zegt volgens mij meer over jouw dan over welke ontvanger dan ook.

Je kunt tegenwoordig als leek best een Linux ontvanger zoals de VU+, Xtrend, Dreambox, ed. kopen zonder dat je nachten en zelf geen uren hoeft te klungelen.

Met een heel klein beetje inlezen, enige kennis van de mogelijkheden voor het gebruik van een USB stick kun je de ontvanger zo uit de box ontvangstklaar maken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...