LucCaes Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 Heb vorig jaar op mijn dak een schotel met motor laten instaleren en tot eergisteren is alles goed verlopen, maar sateliietontvanger heeft het begeven. Ik heb nog een echostar ontvanger model 2110 die ik graag had willen instaleren, maar nu mijn vraag, waar kan ik hiervoor het beste terecht. Aangezien ik dus een motor heb, had ik graag dus mogelijke satelieten daarop willen hebben, dit in verband met de eurovisie song festival uitzendingen die er binnenkort allemaal plaatsvinden. Moest eventueel mijn echostar 2110 daar niet meer voor geschikt zijn, koop ik natuurlijk een nieuwe ontvanger, maar welke is hiervoor het beste geschikt? Ikzelf ben woonachtig te antwerpen deurne-zuid. Indien er iemand dit voor mij zou kunnen oplossen, zou dit echt voor mij een sprong voorruit zijn, en natuurlijk zal ik de installatie vergoeden. Mijn contact mail is luccaes@gmail.com Ik hoop dat ik reacties mag ontvangen waarvoor hartelijk dank !!! Alvast prettige feestdagen!!! Vriendelijke groeten, Luc.
edbe Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 even voor meer info : welke schotel en motor heb je ?? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen