rolandroland Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 (aangepast) De jazz-zender Arrow Jazz FM is nu ook via Digitenne te ontvangen. Hij is daar toegevoegd aan Bouquet 5 ("pluspakket"). Zender toevoegen door uw ontvanger een scan te laten uitvoeren; alleen het kanaal van bouquet 5 in uw regio is dan voldoende. Arrow jazz fm komt dan op positie 123, na de 4 radiozenders van de BBC. Bron: http://peterseigen.p.../?r=1&id=535632 Eerder werd de Concert Zender van Digitenne afgehaald. KPN is zelf niet van op de hoogte dat zij Arrow Jazz FM doorgeven: http://www.kpn.com/p...adiozenders.htm Zelfs Radio 6 weet KPN niet dat ze dat ook uitzenden! En TMF Radio bestaat nog steeds, waar zullen ze het signaal vandaan halen? Of zendt KPN herhalingen uit? En de BBC Radio? Fun X? 24 december 2011 aangepast door rolandroland
ReneBee Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 (aangepast) Naar m'n weten zijn er maar vier boeketten. Na afschakeling van DVB-H zijn op die set frekwenties BBC radio, Slam!TV en zo voorts gekomen. Hier: http://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html staat wel de laatste stand van zaken. René. 24 december 2011 aangepast door ReneBee
EdjeKroketje Geplaatst: 25 december 2011 Geplaatst: 25 december 2011 De jazz-zender Arrow Jazz FM is nu ook via Digitenne te ontvangen. Hij is daar toegevoegd aan Bouquet 5 ("pluspakket"). Zender toevoegen door uw ontvanger een scan te laten uitvoeren; alleen het kanaal van bouquet 5 in uw regio is dan voldoende. Arrow jazz fm komt dan op positie 123, na de 4 radiozenders van de BBC. Klopt, Ik zie het ook hier . Als je door klikt naar Het bouquet waar het in zit, zie je ook dat de TV uitvoering van de Radio2 Top2000 via dit Bouquet wordt uitgezonden.
rolandroland Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Geplaatst: 25 december 2011 (aangepast) Wat ik jammer vind is dat KPN haar eigen website niet aanpast. Zo hou je eigen klanten op de hoogte, nieuwe zender! Canal Digitaal doet dit wel en zo krijg je denk ik ook meer klanten binding doordat KPN haar klanten hierin betrekt. Het is nu een kille zakelijke website vind ik. Een website wat niets met KPN vandoen heeft is meer up to date dan KPN telecom zelf. En dan nog niet te spreken van de aanbieders (whosale?) die ook "digitenne" aanbieders. Zo had iemand via Online, Digitenne genomen, ze deden voorkomen alsof het hun eigen netwerk was. Degene had al Digitenne via de KPN en dacht hiermee een betere ontvangst te hebben maar blijkt dus hetzelfde signaal te zijn.... Dat had ik wel geweten maar leken weten dat niet. 25 december 2011 aangepast door rolandroland
EdjeKroketje Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Het zijn allemaal zenders die volgens mij tijdelijk zijn. Waar BBC wel genoemd wordt zag je die RTV Drenthe ook nooit volgens mij. Als je op de Digitenne website kijkt, digitenne.nl , zie je dat Digitenne een wholesale product is, zoals zoveel produchten van KPN. Rechts onderaan op die pagina zie je ook wie de wederverkopers van Digitenne zijn.
rolandroland Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Geplaatst: 26 december 2011 (aangepast) Bedankt voor je informatie Edje. Volgens mij staan daar niet alle Wholesale aanbieders daarop? 26 december 2011 aangepast door rolandroland
EdjeKroketje Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Verrek ik zie het, ik mis er in ieder geval al 2. Erg jammer dat het incompleet is, laat het dan weg
rolandroland Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Geplaatst: 29 december 2011 Is er nog een compleet overzicht van de totale aanbieders van Digitenne te vinden?
rolandroland Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 http://www.digitenne.nl/digitenne-zenders/ < daar staat nog NostalgieNet er bij, dat die tv zender te ontvangen is. Klopt niet meer omdat NostagieNet niet meer via Digitenne te ontvangen is!
EdjeKroketje Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 http://www.digitenne...itenne-zenders/ < daar staat nog NostalgieNet er bij, dat die tv zender te ontvangen is. Klopt niet meer omdat NostagieNet niet meer via Digitenne te ontvangen is! Is die volgens jou niet meer te ontvangen via Digitenne? je zet het er wel als een waarheid neer. Beter ben je iets voorzichtiger.
rolandroland Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Via EPG en andere overzichten niet zichtbaar? Had het beter anders kunnen verwoorden daarin heb je gelijk. De zender zit er nog op Edje? En zo ja, op welke tijdstippen?
EdjeKroketje Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 Nu moet ik iets voorzichtiger zijn. Tot voor kort zat die in de nacht op programmaplaats 25 maar lees er nu niets meer over. neem is een keer een nachtje op zou ik zeggen ;-)
rolandroland Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Haha, dat zal ik proberen ben toch nog een ontvanger aan het uittesten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen