Ga naar inhoud


Nieuw radio zender op Digitenne: Arrow Jazz FM


rolandroland

Aanbevolen berichten

De jazz-zender Arrow Jazz FM is nu ook via Digitenne te ontvangen. Hij is daar toegevoegd aan Bouquet 5 ("pluspakket"). Zender toevoegen door uw ontvanger een scan te laten uitvoeren; alleen het kanaal van bouquet 5 in uw regio is dan voldoende. Arrow jazz fm komt dan op positie 123, na de 4 radiozenders van de BBC.

Bron: http://peterseigen.p.../?r=1&id=535632

 

Eerder werd de Concert Zender van Digitenne afgehaald.

 

KPN is zelf niet van op de hoogte dat zij Arrow Jazz FM doorgeven:

 

http://www.kpn.com/p...adiozenders.htm

 

Zelfs Radio 6 weet KPN niet dat ze dat ook uitzenden! En TMF Radio bestaat nog steeds, waar zullen ze het signaal vandaan halen? Of zendt KPN herhalingen uit? En de BBC Radio? Fun X?

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites


De jazz-zender Arrow Jazz FM is nu ook via Digitenne te ontvangen. Hij is daar toegevoegd aan Bouquet 5 ("pluspakket"). Zender toevoegen door uw ontvanger een scan te laten uitvoeren; alleen het kanaal van bouquet 5 in uw regio is dan voldoende. Arrow jazz fm komt dan op positie 123, na de 4 radiozenders van de BBC.

Klopt, Ik zie het ook hier . Als je door klikt naar Het bouquet waar het in zit, zie je ook dat de TV uitvoering van de Radio2 Top2000 via dit Bouquet wordt uitgezonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik jammer vind is dat KPN haar eigen website niet aanpast. Zo hou je eigen klanten op de hoogte, nieuwe zender! Canal Digitaal doet dit wel en zo krijg je denk ik ook meer klanten binding doordat KPN haar klanten hierin betrekt. Het is nu een kille zakelijke website vind ik. Een website wat niets met KPN vandoen heeft is meer up to date dan KPN telecom zelf.

 

En dan nog niet te spreken van de aanbieders (whosale?) die ook "digitenne" aanbieders. Zo had iemand via Online, Digitenne genomen, ze deden voorkomen alsof het hun eigen netwerk was. Degene had al Digitenne via de KPN en dacht hiermee een betere ontvangst te hebben maar blijkt dus hetzelfde signaal te zijn.... Dat had ik wel geweten maar leken weten dat niet.

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn allemaal zenders die volgens mij tijdelijk zijn. Waar BBC wel genoemd wordt zag je die RTV Drenthe ook nooit volgens mij.

 

Als je op de Digitenne website kijkt, digitenne.nl , zie je dat Digitenne een wholesale product is, zoals zoveel produchten van KPN. Rechts onderaan op die pagina zie je ook wie de wederverkopers van Digitenne zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...