gerard6 Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 (aangepast) Ik heb mijn twinhan satelliet pci kaart terug in werking gekregen. Nu merk ik echter dat wanneer ik een zender laat spelen ik een rode achtergrond krijg die ik kan minimaliseren. Wanneer ik naar een nieuwe zender overschakel krijg ik een volledig rose beeld dat ik niet meer kan verkleinen en ook geen beeld meer. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? *** 1. Deze vraag gaat over satellietontvangst met behulp van een PC en daar hebben we een speciaal forum voor. Plaats je vragen over dit onderwerp dus in het vervolg a.u.b. daar. 2. Onduidelijke onderwerptitel. lees a.u.b. onze regels even. 3. Je noemt geen besturingssteem, driver versie enz. Dat kunnen lezers niet gokken. Vermeldt dus die informatie. *** 25 december 2011 aangepast door Michel Zie ***
Phoenixx Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 of je pc geheugen ( < 1 512 Mb) of windows versie en anders een driver conflict.
gerard6 Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Geplaatst: 25 december 2011 Intern geheugen is 1gb en het is windows xp prof. die op mijn computer staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen