Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraag over de waarschuwings status van sat4all

Ik heb een vraagje over waarschuwings status. Volgens de regels kan je hier op klikken en kan je het bericht zien

wat er verkeerd is gegaan. Als ik op het waarschuwings bericht bij mijn profiel klik dan zie ik

"Er zijn geen opgeslagen notities over deze gebruiker" als ik mijn waarschuwing wil veranderen of verwijderen

(Wijzig waarschuwingsniveau), zie ik dat ik geen rechten heb om dat te doen.

Ik kan mij niet herrinderen dat ik sinds een paardagen dat ik weer lid ben iets verkeerds heb gedaan of gezecht.

Hebben meer leden dit bericht met deze mededeling en wat is er aan de hand?

Geplaatst:

@parasol Schoffeer in het openbaar de "opper" mod en je weet binnen 5 minuten precies hoe de waarschuwingsstatus werkt ;)

wel knap met 1500 berichten .. winkeltje ? ;P

Geplaatst:

@parasol Schoffeer in het openbaar de "opper" mod en je weet binnen 5 minuten precies hoe de waarschuwingsstatus werkt ;)

wel knap met 3600 berichten .. winkeltje ? ;P

• Beheerder
Geplaatst:

@Phoenixx

Ik wil hier even kort op reageren.

Gisteren schreef je ook al een verhaal dat ik in zijn geheel verwijderd heb omdat het grote onzin was.

- Je schreef dat je sinds 5 jaar ineens weer op dit forum mag. Onzin, er is niets veranderd.

Zowel in deze database als ook de oude sat4all database, komt jouw email adres, gebruikersnaam en adres niet voor!

- Je schreef dat je 'vroeger' ten onrechte een ban hebt gehad. Niemand krijgt zomaar een ban. Jij dus ook niet. Je hebt waarschijnlijk meerdere keren gewoon de regels aan je laars gelapt. Graag via PM je vorige gebruikersnaam, dan kijk ik het na.

- Je plaatst dit bericht in een totaal verkeerd forum. Hier gaat het over algemene vragen over satellietontvangst. Je hebt niet eens de moeite genomen om in het nieuwsforum even te kijken of er informatie over dit onderwerp staat (die er dus wel staat!).

Ik begin me dus al een redelijke voorstelling te maken over jouw vorige ban (als die er uberhaupt al was).

Lees onze regels aandachtig, hou je aan die regels en je krijgt gegarandeerd nooit een ban. Een ban heb je altijd zelf in de hand.

Bezwaren? Gebruik dan het contactformulier!

Mvg,

Michel

• Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.