Ga naar inhoud


Spaze 2.1 Quantum Edition


Sjaak66

Aanbevolen berichten

Download FW: http://***ongewenste_url***/vU6KKG

Download AzUp, BackToOffical,OfficalToE2: http://www.multiupload.com/0H630M7TUB

 

Gebasseerd op de kernel van opensat/1.5.3 van RTi.

 

changelog:

 

- Drivers RTi 1.5.3

- New skin navySpazeTeam

- EMC + TimeSleep (recordings)

- Fixes in EPG

- Support NTFS-3G

- Small Fixes in MediaCenter

- Other Small Fixes

 

Belangrijk:

 

Channel List

 

Om problemen te voorkomen in de channel lijst check eerst de satelites.xml en vergelijk deze met het volgende voorbeeld:

 

 

Verkeerd: Astra 19.2ºE

Goed: Astra 19.2E

 

Films

 

Na het activeren van het "MOVIES" button, kan het tot 15 seconden duren voor de film start. De daaropvolgende film gaan wel direct spelen. Deze bug gebeurd elke keer wanneer het commando "MOVIES" wordt gestart. Er wordt naar een oplossing gezocht.

 

NTFS-3G use

 

Bewerk de fstab file in de map /etc en markeer het geformateerde in NTFS device. Dit moet vooralsnog handmatig.

 

Bijvoorbeeld:

 

 

 

/dev/sdb1 /media/usb ntfs-3g defaults 0 0

IAls je een usb-stick of externe hd NTFS formateerd moet je de Fstab bewerken. Als je een interne HD hebt moet je dit testen welke optie's je moet veranderen....

 

We want publish the FW today and we know about small bugs that we´ll be fixed in future releases

(De FW is vandaag gepubliseerd ondanks de wetenschap dat er kleine bugs inzitten. Deze worden opgelost in nieuwe updates.

 

(Bron: rti forum)

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste mensen,

 

ik heb inmiddels WiFi aan de praat gekregen. Hiervoor moet je de volgende regels in /etc/init.d/bootup toevoegen:

 

Model=`cat /proc/model`

if [ "$Model" = "premium" ] || [ "$Model" = "premium+" ] ; then

echo "wifi driver"

insmod /lib/modules/2.6.22.19-25-opensat/extra/rt61.ko

fi

echo 10 > /proc/progress

 

De regel " echo 10 > /proc/progress" bestaat al, dus ervoor plakken.

 

De gebruikte Skin is echt geweldig!

 

Ik zie dat in het download menu de fix voor Wifi ook aanwezig is, maar dan moet je natuurlijk wel een bedrade internet aansluiting hebben. Als dat niet zo is (zoals bij mij), kun je de regels toevoegen en rebooten. Dan kun je WiFi weer instellen.

 

groetjes, Koos

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het even delen met de rest? Ik vermoed dat dit geen versie is voor de ME?

 

Zijn er overigens ook screenshots beschikbaar? Ik ben wel benieuwd naar deze image, maar even geen tijd om hem te testen...

Ik heb gelezen dat het niet voor de ME is. De 1.0 is voor de ME.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zie dat in het download menu de fix voor Wifi ook aanwezig is, maar dan moet je natuurlijk wel een bedrade internet aansluiting hebben. Als dat niet zo is (zoals bij mij), kun je de regels toevoegen en rebooten. Dan kun je WiFi weer instellen.

 

Niet om het een of het ander, maar om die regels te kunnen wijzigen, heb je toch ook een kabeltje nodig?

Gaat dat kabeltje slechts naar je laptop om zo een directe verbinding te maken, kan je net zo goed even de wifi verbinding op je laptop bridgen (in windows erg simpel en snel in te stellen) en dan heb je ook 'draadloos' internet op je box.

 

Dan kan je dus die fix gewoon downloaden via het menu.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...