Gast Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 Sinds gisteren krijg ik weer mijn goldcard niet aan de gang in mijn orriginele (ongepatchte) pioneer ontvanger. Weer het zelfde probleem als een tijdje terug: naar een paar seconden weer zwart beeld. Wie kan mij op weg helpen om mijn goldcard weer werkend te krijgen? (dongen99@planet.nl) Alvast bedankt!
TheWizard Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 De enige files waarvan ik weet dat ze kunnen werken zij die voor de orginele Philips. TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Gast Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 Wizard, kun je me helpen !!!!! Ik zoek die Philips files ! Mirte
Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Hallo ik heb dezelfde ervaring met de pioneer, den k dat je de goede code's hebt na een tijdje weer zwart beeld. Het patchen is de einige op lossing, je bent dan van alle problemen af, heb ik ook gedaan werkt nu weer perfect gr henry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen