seije017 Geplaatst: 25 december 2011 Geplaatst: 25 december 2011 ik heb hier een nieuwe led tv met ingebouwde dvb-t tuner. nu zoek ik er een goede aktive antenne bij, de antenne van de kpn werkt niet. welke is goed qau prijs.
dutchandrew Geplaatst: 25 december 2011 Geplaatst: 25 december 2011 Krijgt die kpn antenne wel 5v via de tv of gebruik je een powerinserter? Als die antenne geen spanning krijgt krijg je ook geen signaal.
satencom Geplaatst: 25 december 2011 Geplaatst: 25 december 2011 Deze moet er tussen om de antenne van spanning te voorzien Power Inserter DVB-T met voeding Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
EdjeKroketje Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Veel TV's hebben niet zo'n goede tuner. Belangrijk is dus dat je een goede antenne gebruikt. De laatste antenne van KPN, die waarvan je het kabeltje los kan schroeven, is er zo één. De antenne heeft wel 5 volt voedingspanning nodig en je TV een decoder. KPN levert alles wat je nodig hebt als 1 pakket, wel zo handig. Als je verder nog geen ontvangers hebt is de eerste zelfs gratis bij KPN. Hier kan je er wat over lezen.
columbo Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 (aangepast) Een Pasive ant.werkt ook ,het licht ver maar net aan waar je woond en wat je wild ontvangen,voor de Duitse zenders heb je zo wizo een buiten ant.nodig voor de NL zenders is een UHF kamer ant ook.voldoende ,maar het maar net hoe gunstig je woond ten opzichte van de zenders. Die KPN rommel is erg gevoelig voor storingen,dus googel even naar UHF ant.keuze genoeg zo wel in passiv als aktive. Als je TV een CI slot heeft kun je er een Conax CI module in doen met Smartcart,anders heb je alleen FTA zenders. 26 december 2011 aangepast door columbo
rommelaar Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 (aangepast) Ik had eerst de kpn binnen antenne en was 1 groot drama.Toen de bierblik antenne gemaakt en nog nooit zo'n goede ontvangst gehad.Kost alleen 2 blikje bier die je op kan drinken tijden de werkzaamheden,dus het nuttige met het aangename. http://www.sat4all.c...erblik-antenne/ Met dank aan Drs Ijzerbout. 8 januari 2012 aangepast door rommelaar Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
DigitenneFreak Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 (aangepast) Power inserter: geen links naar webwinkels aub 29 februari 2012 aangepast door M_Z links verwijderd ivm reclameregels
EdjeKroketje Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 De naam van dat account is al een link naar een webshop, belachelijke zooi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen