Gast technoboy Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Gezien de steeds meer beperkende maatregelen waarmee TVV zijn klanten aan het weg jagen is, ben ik aan het kijken voor een alternatief, gezien het feit dat FTA ook niet zo heel veel te bieden heeft, moet daar wel ergens een alternatief zijn dat een degelijk zenderpakket biedt, het hoeven dus niet Nederlandstalige zenders te zijn voor mij. Filmzenders en Sport komen op de eerste plaats in mijn keuze, en het behoud van vrije keuze in Hardware. En de mogelijkheid om het in Vlaanderen legaal te kunnen ontvangen, en vooral een stabiel pakket dat niet om de haverklap overhoop wordt gegooid zoals bij TVV & CD al lang het geval is. Heeft iemand al zoiets in huis gehaald, of heeft men iets op het oog, of zijn er ervaringen bekend, en wat is er vanf het buitenland mogelijk om hier te bekijken, en met een HD aanbod liefst. Laat iets horen graag
wied Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Belgacom? Telenet? sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Lithion Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Er is geen TVV alternatief met vrije hardwarekeuze.
wied Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 bestaat wel degelijk: FTA satelliet ontvangst icm EEN, Canvas e.d. middels een combo ontvanger en één afstandsbediening... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
armanie Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Zet dan een lmb bij op 28 gr. het zijn wel engelse kanalen maar veel film en series en een paar HD kanalen allemaal FTA. Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
armanie Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 ZEt een lmb bij op 28gr zijn wel engelse kanalen maar veel film en series een paar in HD en allemaal FTA Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
Gast technoboy Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 ZEt een lmb bij op 28gr zijn wel engelse kanalen maar veel film en series een paar in HD en allemaal FTA Heb ik al, ontvangst van alle Astra sattelieten is hier aanwezig, is er dan geen mogelijkheid om bv: het sky aanbod hier te ontvangen, want de meesten gaan er hier vanuit het is ofwel TVV of CD, en niets meer, moeilijk te geloven, laten we eens verder kijken dan onze neus lang is, en afwachten wat er uit de bus komt.
Gast technoboy Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Belgacom? Telenet? Die bieden geen satteliet ontvangst aan, daarbij beiden heb ik het verleden al opgezegd, en ze komen hier niet meer binnen.
Gast technoboy Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Er is geen TVV alternatief met vrije hardwarekeuze. Zo zeker van, zoiets kan toch niet in Europa
Gast technoboy Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 (aangepast) Verwijderd door puch 26 december 2011 aangepast door Puch Geen commerciële links
sattv4iedereen Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 filmkanalen,sportkanalen zonder TVV,CD, is volgens mij vrij moeilijk.vooral als je het legaal wilt doen.als je de engelse taal machtig bent,en u overweegt toch het grijze/zwart circuit op te gaan,dan is misschien BskyB een andere oplossing.verder ga ik er niet op in. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast technoboy Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Dat zou in de nabije toekomst gewoon kunnen in Europa, Er gaat in de komende tijd veel veranderen in het Europese televisielandschap. De reden is een uitspraak van het Europese Gerechtshof in Luxemburg. Deze heeft het gebruik van grensoverschrijdende tv-abonnementen toegestaan. Door de uitspraak van het Europees Gerechtshof wordt het in Europa mogelijk smartcards en daaraan gekoppelde tv-abonnementen te importeren, te verkopen of te gebruiken. Het staat de weg vrij dat inwoners van Europa een abonnement op een betaaltelevisieaanbieder buiten de eigen landsgrenzen af te nemen. Het Europees Gerechtshof deed uitspraak in de zaak van Karen Murphy – een Engelse pubhoudster uit Portsmouth – tegen het Engelse mediabedrijf BSkyB en de Engelse Premier League. Murphy gebruikte voor vertoon van wedstrijden uit hoogste Engelse voetbalcompetitie Premier League in haar pub een smartcard met daaraan gekoppeld abonnement van de Griekse betaaltelevisieaanbieder Nova in plaats van een abonnement van de Engelse betaaltelevisieaanbieder Sky dat eigendom van BSkyB is. BSkyB en de Premier League vonden dat ontoelaatbaar omdat de uitzendrechten van de Engelse voetbalcompetitie voor het Verenigd Koninkrijk exclusief aan BSkyB zijn verkocht. Het Griekse Nova maakt voor vertoon van de Premier League gebruik van een buitenlandse sublicentie voor het uitzenden van deze Engelse voetbalcompetitie. In de uitspraak zegt het Europees gerechtshof onder meer dat een verbod om buitenlandse smartcards, abonnementen of decoders niet gerechtvaardigd is. Hierdoor zijn nationale wetten die dit willen voorkomen in strijd met de Europese rechten voor vrijheid van diensten. De uitspraak is niet alleen voor de Europese televisiekijker belangrijk. Ook de bezitters van uitzendrechten van grote evenementen – zoals sportevenementen en sportcompetities – hebben door de uitspraak met een grote verandering te maken. De kans is groot dat de inkomsten uit uitzendrechten – die in veel Europese landen bijvoorbeeld voor voetbalclubs de belangrijkste bron van inkomsten zijn geworden – in de directe toekomst drastisch lager zullen worden Als dit doorgaat zoals gepland, gaan ze bij CD & TVV toch op een flink Dieet moeten, we volgen het op de voet, en staan klaar om de overstap te maken.
thierry Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Gewoon telenet nemen met een foot abbo indien je voetbal wil, Dan heb je ook geen gezeur meer van frequentiewissels,beelduitval door geklooi bij het amateuristisch tv vlaanderen en je hebt ook meer zenders zoals een plus,canvasplus mjam en regionale zenders,exqi die veel live sport uitzend zoals europees voetbal, alsook talloze muziekkanalen in hun aanbod Tv vlaanderen steekt zich weg achter de free to air kanalen waar niks op te zien is,enkel de Engelse kanalen zijn de moeite maar dan moet je al goed Engels verstaan en met kinderen in de zetel kijk je daar niet naar En als je wil kan je ook een abbo nemen op fimzenders,zelfs a la carte dit kan je ook niet bij tv vlaanderen. En voor de prijs moet je het niet laten,zoveel durder is het niet hoor als je een pakket neemt,integendeel je hebt meer voor je geld De installatie is trouwens gratis momenteel Tv vlaanderen is op zijn zachtst gezegd een grote knoeiboel vergeleken met andere operatoren ook naar aanbod toe. gewoon die handel buiten dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Gast technoboy Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 (aangepast) Volgens mij is Telenet net een even grote maffia als TVV, ik heb in een kort verleden met veel moeite van ze afgeraakt, o.a omdat het nooit goed heeft gewerkt hier, ondanks vele interventies, en de facturatie was een grote ramp te noemen, plus je kan heel weinig aanvangen met die ondermaatse digiboxen van ze, plus het feit dat de kabels hier nog bovengronds zijn, en ze weigeren om de nodige werken te doen hier in het dorp om heel die meuk ondergronds aan te brengen, zodat we wij stormweer af zouden zijn van die heel vervelende beelduitval. Zo zie je maar, wat een zootje het kan zijn vooraleer je van een mooie en kwalitatieve tv avond kan genieten. Het beste wat er nu is, simpel, de satteliet als FTA, en je bewaart ook nog eens je opnames voor later (BBC,ITV,ARTE enz...), helaas heeft TVV veel mooie zenders ingepikt om ons ervoor te doen betalen, wat nog niet zo erg zou zijn, als ze er niet z'on zootje hadden van gemaakt. Kortom, de enkele bedrijven die Digitale TV aanbieden zijn in Belgie echt de moeite niet waard om mee in zee te gaan. Over Belgacom, dat heb ik bij familie eens kunnen testen, voor hun dure prijs erg beschamend hoe dit werkt, we hadden toen 2 pc's online gezet, en ja hoor gedaan met naar de film te kijken in HD, om de haverklap beelduitval, tja dan weet je het wel. O ja, ik haat voetbal, daar kunnen ze me gelukkig niet mee over de muur trekken, zoals zovelen zich reeds hebben laten misleiden door dit aanbod. 27 december 2011 aangepast door technoboy
Gast technoboy Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Gewoon telenet nemen met een foot abbo indien je voetbal wil, Dan heb je ook geen gezeur meer van frequentiewissels,beelduitval door geklooi bij het amateuristisch tv vlaanderen en je hebt ook meer zenders zoals een plus,canvasplus mjam en regionale zenders,exqi die veel live sport uitzend zoals europees voetbal, alsook talloze muziekkanalen in hun aanbod Tv vlaanderen steekt zich weg achter de free to air kanalen waar niks op te zien is,enkel de Engelse kanalen zijn de moeite maar dan moet je al goed Engels verstaan en met kinderen in de zetel kijk je daar niet naar En als je wil kan je ook een abbo nemen op fimzenders,zelfs a la carte dit kan je ook niet bij tv vlaanderen. En voor de prijs moet je het niet laten,zoveel durder is het niet hoor als je een pakket neemt,integendeel je hebt meer voor je geld De installatie is trouwens gratis momenteel Tv vlaanderen is op zijn zachtst gezegd een grote knoeiboel vergeleken met andere operatoren ook naar aanbod toe. gewoon die handel buiten Je hebt TVV helemaal niet nodig voor FTA kanalen te bekijken en op te nemen, daar moeten ze niemand mee misleiden, al doen ze in hun publiciteit de mensen anders geloven, ook een voorbeeld van hoe ze tewerk gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen