Ga naar inhoud


Alternatief TVV


Gast technoboy

Aanbevolen berichten

Je hebt TVV helemaal niet nodig voor FTA kanalen te bekijken en op te nemen, daar moeten ze niemand mee misleiden, al doen ze in hun publiciteit de mensen anders geloven, ook een voorbeeld van hoe ze tewerk gaan.

 

weet ik want ik heb 2 dreamboxen 8000 staan ;) en een vu box en had een full abbo tv vlaanderen.

doe het anders nu heb abbo telenet met fibernet en alles loopt zonder probs supersnel

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

voor de telenet (toekomstige) klanten zeg ik: "innige deelneming".als ik eerlijk mag zijn,had ik meer beelduitval,van telenet,dan van TVV.misschien een keer of 2 door de zware onweders begin dit jaar.maar iedereen,ook als kabelaars het afnemen van satelliet,was eraan voor de moeite.er is geen goed betaalbaar aanbod in belgië.

en,belgacom tv,is afhankelijk van hoe hun infrastructuur is,van hun koperen paren.bij mijn kameraad was adsl een ramp,en tot ik weet niet hoeveel interventie's hij had,heeft hij adsl noodgedwongen verlaten.ik heb een 30Mbps VDSL2 lijn,en ik heb,nog geen problemen gehad,echter heb ik het nog maar één week,dus ik schrijf geen ervaringen,dit is niet fair.

Weet je wat ik hoopte?maar de verkeerde gelegaliseerde maffiabedrijf heeft het natuurlijk gekocht,op een FTA dvb-t aanbod,zoals in frankrijk en duitsland.ik ontvang 20 franse dvb-t zenders zelf bepaalden in HD,en moet daarvoor niet betalen,helaas moet alles hopen geld kosten in belgië :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik want ik heb 2 dreamboxen 8000 staan ;) en een vu box en had een full abbo tv vlaanderen.

doe het anders nu heb abbo telenet met fibernet en alles loopt zonder probs supersnel

ewel,dan toch niet bij mijn maat.die betaalt veeeel te veeel voor fibernet,en ik haal met mijn VDSL2 lijn hogere snelheden dan hij.nochtans betaal ik veeeeeeeeeeeeel minder :grin:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

knip

 

In de uitspraak zegt het Europees gerechtshof onder meer dat een verbod om buitenlandse smartcards, abonnementen of decoders niet gerechtvaardigd is. Hierdoor zijn nationale wetten die dit willen voorkomen in strijd met de Europese rechten voor vrijheid van diensten.

 

De uitspraak is niet alleen voor de Europese televisiekijker belangrijk. Ook de bezitters van uitzendrechten van grote evenementen – zoals sportevenementen en sportcompetities – hebben door de uitspraak met een grote verandering te maken. De kans is groot dat de inkomsten uit uitzendrechten – die in veel Europese landen bijvoorbeeld voor voetbalclubs de belangrijkste bron van inkomsten zijn geworden – in de directe toekomst drastisch lager zullen worden

 

Als dit doorgaat zoals gepland, gaan ze bij CD & TVV toch op een flink Dieet moeten, we volgen het op de voet, en staan klaar om de overstap te maken.

ik denk dat europa NIKS zal kunnen wijzigen hoe het nu is.Amerika is veel te machtig in verband van auteursrechten,en mocht europa iets doen wat de amerikaanse auteursrechtenbonzen niet zinnen,dan draait amerika de kraan van programma's,films e.d. dicht.en zeg nu zelf,wat is een europese zender zonder amerikaanse programma's.haal die eruit,en je kan nog enkele uren meer kijken naar astrotv en teleschoppen.gewoon met beide voetjes op de grond blijven,en (tijdelijk) verder blijven sukkelen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je er hier in Vlaanderen gewoon aan bent voor de moeite... TVV, Telenet en Belgacom zijn de 3 grootste aanbieders... en daar stopt het eigenlijk.

 

Ok, je hebt nog Mobistar tv en nog enkele kleinere spelers, maar in vergelijking met Nederland is het in Vlaanderen/België erg triest gesteld.

Fiber To The Home: weinig of geen enkele betekenis in Vlaanderen. Af en toe lees je wel eens iets over een proefproject hier of daar omdat ze een nieuwe wijk neerpoten... maar geen echte spelers zoals Glashart

Kabel: enkel Telenet... geen concurrentie

IPtv: tja, Belgacom... weinig concurrentie

 

We kunnen alleen maar hopen dat het openstellen van kabel e.d. voor andere providers, de Belgische markt interessanter maakt voor eventuele andere aanbieders. Maar helaas is dat toekomst, en ik heb geen kristallen bol...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de telenet (toekomstige) klanten zeg ik: "innige deelneming".als ik eerlijk mag zijn,had ik meer beelduitval,van telenet,dan van TVV.misschien een keer of 2 door de zware onweders begin dit jaar.maar iedereen,ook als kabelaars het afnemen van satelliet,was eraan voor de moeite.er is geen goed betaalbaar aanbod in belgië.

en,belgacom tv,is afhankelijk van hoe hun infrastructuur is,van hun koperen paren.bij mijn kameraad was adsl een ramp,en tot ik weet niet hoeveel interventie's hij had,heeft hij adsl noodgedwongen verlaten.ik heb een 30Mbps VDSL2 lijn,en ik heb,nog geen problemen gehad,echter heb ik het nog maar één week,dus ik schrijf geen ervaringen,dit is niet fair.

Weet je wat ik hoopte?maar de verkeerde gelegaliseerde maffiabedrijf heeft het natuurlijk gekocht,op een FTA dvb-t aanbod,zoals in frankrijk en duitsland.ik ontvang 20 franse dvb-t zenders zelf bepaalden in HD,en moet daarvoor niet betalen,helaas moet alles hopen geld kosten in belgië :(

Je verkondigt echt complete onzin, ik heb hier nooit uitval via telenet digitale tv. TVVL, kijk de topics maar eens door van de laatste maanden.

Soms avonden dat enkele uren goed bekeken zenders down waren. Niet 1x maar meerdere keren dat er problemen waren en dat deze soms dagen aansleepte.

 

Kijk als je wilt schoppen naar een provider als telenet dat moet je zelf weten maar dan moeten je feiten wel kloppen.

Ik wens je veel suc6 met scarlet maar ik vrees evenzeer het ergste aangezien scarlet afhankelijk is van belgacom.

En ja ik ben bevooroordeeld, dit komt omdat ik al vele jaren reparaties in deze sector doe.(beide partijen)

Ik zeg niet dat altijd alles klopt maar als het over stabiliteit gaat dan weet ik wel wat ik moet kiezen.

Je schrijft ook dat je hoopt op een gratis dvb-t aanbod, zowel telenet, belgacom als tvvl zijn private bedrijven.

De bedoeling van elk gezond bedrijf is geld verdienen, ga jij voor niets werken?

aangepast door _Bartje_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verkondigt echt complete onzin, ik heb hier nooit uitval via telenet digitale tv. TVVL, kijk de topics maar eens door van de laatste maanden.

Soms avonden dat enkele uren goed bekeken zenders down waren. Niet 1x maar meerdere keren dat er problemen waren en dat deze soms dagen aansleepte.

 

Kijk als je wilt schoppen naar een provider als telenet dat moet je zelf weten maar dan moeten je feiten wel kloppen.

Ik wens je veel suc6 met scarlet maar ik vrees evenzeer het ergste aangezien scarlet afhankelijk is van belgacom.

En ja ik ben bevooroordeeld, dit komt omdat ik al vele jaren reparaties in deze sector doe.(beide partijen)

Ik zeg niet dat altijd alles klopt maar als het over stabiliteit gaat dan weet ik wel wat ik moet kiezen.

Je schrijft ook dat je hoopt op een gratis dvb-t aanbod, zowel telenet, belgacom als tvvl zijn private bedrijven.

De bedoeling van elk gezond bedrijf is geld verdienen, ga jij voor niets werken?

mogelijks is de stabiliteit van tn verbeterd.mijne zijn al enkel jaren oud.mijn ouders kijken al 4 jaar naar TVV,en hebben nog maar weinig gebeld dat ze geen beeld hebben,misschien is dit een feit dat de problemen altijd na 20h15 beginnen,want mijn ouders,kijken altijd naar duitse zenders (zo goed als geen reclame).die zenders zijn een voorbeeld voor onzen brolle commerciële nietsnut,waar de VMMA goede pogingen doet om vitaya en vitaliteit naar de kl*t*n te helpen.de weinige kijkers die ik ken,klagen daarover sinds ze zijn overgenomen.als ik naar duitse zenders meekijk,dan heb ik altijd bewondering,dat ik gans de avond kan kijken,zonder dat ik om de 10 minuten gebrainwasched wordt.je kan zeggen commerciële zenders leven ervan,maar vragen wij dien brol????? zij beslissen zenders op te starten,waar "ik" zeker "niet" om gevraagd te hebben,en om te overleven moeten ze dan reclame maken.als "zij" iets willen starten,dan moeten "zij" ervoor zorgen dat ze genoeg inkomsten hebben,zonder dat ze ons om de 10 minuten ambeteren met reclame.als ik bvb morgen beslis om ijsventer te worden,ga jij mij ook sponseren?denk het niet,zal het uit mijn eigen zakken mogen halen,en hopen dat ik genoeg verkoop om te overleven.zo zou dat ook moeten zijn met die ongevraagden brol.

mijn ding is: willen ze iets starten,dan moeten ze ervoor zorgen dat ze zelf hun centen zien te vinden zonder ons ervoor ongevraagd mee te ambeteren!lukt het niet,geen pardon:--> stekker eruit.

mocht ik kiezen,dan zou er in belgie,niet meer dan 40 minuten reclame mogen worden gegeven in een cyclus van 24H.geraak je er niet pech stekker eruit.

dat is nu zeer off toppic,maar ik kon het niet laten,dat ze altijd zeggen,dat ze reclame e.d. moeten geven om te overleven.

en die prive bedrijven telenet,belgacom,scarlet, etc etc,hebben wij dat eigenlijk wel gevraagd?????

als ik een kind was van 12 jaar,dan hadden we een hark op het dak,en NIEMAND was baas over onze ontvangende zenders.

het is betreurend,dat dit gedaan is.nu zijn het ongevraagde bedrijven,regering,gemeenten e.d. die daar nu baas over ons zijn.

ik heb tn,bc,tvv,mob,niet gevraagd om te starten met distributie van tv kanalen.

wij betalen véél te veel om dien brol te zien,o.a. auteursrechten,distributiekosten en dan nog eens die reclamebriel :mad: .

Wordt het franse dvb-t TNT netwerk onderhouden door overheidsgelden?

ik ontvang zoals ik al heb gezegd 20 franse TNT zenders,en niks betaal ik ervoor.waarom kan dat in frankrijk en niet in belgië nederland.ook voor de dvb-s TNT kanalen,is de prijs zeer goed.

om te besluiten op U laatste zin:

werkt u gratis?tn,bc,TVV,mobistar,etc,zijn prive bedrijven,die moeten leven met inkomsten.maar heb ik die bedrijven wel gevraagd om op te starten,door hen,betalen we 10 tallen € teveel om tv te kijken :angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent iets ouder als mij zie ik, dan zou je toch nog goed moet weten dat er tot ergens begin 2002 kijk en luistergeld betaald moest worden.

Ik heb zelfs ooit een boete gehad omdat ik mijn luistergeldbijdrage voor de autoradio niet betaald had.

Is tv kijken zo een dure hobby als je het aantal uren neemt wat je kijkt en wat het kost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is tv kijken zo een dure hobby als je het aantal uren neemt wat je kijkt en wat het kost?

Peperduur als je ziet wat ze je voorschotelen tegenwoordig.

Niet enkel flauwekul, maar dan herhalen ze dat en alsof het niet genoeg is herhalen ze de herhalingen nog eens.

sattv4iedereen heeft naar mijn mening gelijk, we betalen te veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand is verplicht een abbo ergens af te sluiten, tv is een luxe artikel dus dit kan nooit verplicht goedkoper worden.

Het goedkoopste abbo bij tvvlaanderen kost 10.50 per maand, als je dit deelt door het aantal uren dat je tv kijkt valt het wel mee denk ik.

Mensen klagen over het feit dat tv, internet en telefonie te duur is, ze spenderen echter wel vaak bergen geld aan andere zaken die totaal nutteloos of overpriced zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand is verplicht een abbo ergens af te sluiten, tv is een luxe artikel dus dit kan nooit verplicht goedkoper worden.

Het goedkoopste abbo bij tvvlaanderen kost 10.50 per maand, als je dit deelt door het aantal uren dat je tv kijkt valt het wel mee denk ik.

Mensen klagen over het feit dat tv, internet en telefonie te duur is, ze spenderen echter wel vaak bergen geld aan andere zaken die totaal nutteloos of overpriced zijn.

Feit is wel dat in Vlaanderen te prijzen te hoog zijn in vergelijking met de rest van Europa, en dat gaat men nu nog eens verhogen hier.

Er word inderdaad over geklaagd, maar de verantwoordelijken worden niet aangepakt, nog door een consumenten organisatie of door de bevoegde politiekers, wat toch wel wijst op corruptie, hier is het laatste woord nog niet over gevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je er hier in Vlaanderen gewoon aan bent voor de moeite... TVV, Telenet en Belgacom zijn de 3 grootste aanbieders... en daar stopt het eigenlijk. Ok, je hebt nog Mobistar tv en nog enkele kleinere spelers, maar in vergelijking met Nederland is het in Vlaanderen/België erg triest gesteld. Fiber To The Home: weinig of geen enkele betekenis in Vlaanderen. Af en toe lees je wel eens iets over een proefproject hier of daar omdat ze een nieuwe wijk neerpoten... maar geen echte spelers zoals Glashart Kabel: enkel Telenet... geen concurrentie IPtv: tja, Belgacom... weinig concurrentie We kunnen alleen maar hopen dat het openstellen van kabel e.d. voor andere providers, de Belgische markt interessanter maakt voor eventuele andere aanbieders. Maar helaas is dat toekomst, en ik heb geen kristallen bol...

Nee, ik kijk verder dan vlaanderen, veel te beperkt hier, en ben op de goede weg, onlangs enkele contacten gelegd, voorlopig kan ik zeggen, er is nog hoop..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

achtereenvolgende (belgische) overheden hebben een tweekoppig monster geschapen: Belgacom/Telenet. Europa heeft een nog groter monster geschapen door landsgrenzen uit te wissen zonder tegelijkertijd de luchtgrenzen op te heffen! Daarom kies ik voor FTA satelliet zenders, volledigheidshalve aangevuld met (grotendeels waardeloze) TVV zenders...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV Vlaanderen is eigendom van M7 en Canal Digitaal is eigendom van M7 en Télésat ook.

Ik vermoed dat het Luxemburgse bedrijf dan toch ook naar een 'unified' aanbod zal willen gaan dat zowel Vlaamse als Nederlandse zenders inhoudt.

Dat zou pas een schitterende oplossing zijn.

Stel je voor dat Belgen en Nederlanders allemaal één mooi pakket zouden kunnen ontvangen met hun schotel met voetbal, films, etc...

Dan zouden de kabeloperatoren pas last kunnen krijgen.

Nu kan TV Vlaanderen met hun pakweg 100.000 leden weinig beginnen tegen het oppermachtige TeleSlet en Belgacom, hoe graag ze het ook zouden willen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@energy263

mooi idee, dat zowel Vlamingen als Nederlanders zal aanstaan, maar de keerzijde zal dan wel zijn dat in plaats van (afgerond) 21 euro per maand voor basic +; je al vlug 50 euro zal mogen neertellen, zonder dan ook maar Film/voetbal te hebben. De laatste twee zal je steeds als extra moeten nemen. Dus zal je al vlug op 80 euro uitkomen. Wie gaat dat er voor willen geven??

Langs andere kant: meer van hetzelfde gemekker met commerciële zenders... Hoewel, de enige die een beetje goed is, is Veronica (naar mijn mening)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...