wimaqua Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 ik ga binnenkort naar lanzarote (een van de Can eilanden) Kan iemand mij vertellen wat de stand van de schotel moet zijn om de nederlandse zenders te kunnen ontvangen
satencom Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Kijk even bij Dish Pointing, heb je al een schotel dan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wimaqua Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Geplaatst: 26 december 2011 ja een 60 cm in de algarve ging het prima
satencom Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Ik denk dat je er van uit moet gaan dat 60 cm te klein is, ik denk dat je 110 cm schotel moet hebben ,kijk hier maar even Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gerard 76 Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Als je daar loopt zie je alleen schotels > 1 meter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen