sattv4iedereen Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Hi, met mijn verhuis,naar een mogelijkheid van een vdsl2 lijn,heb ik mijn mobistar abonnement opgezegd,zowel internet,telefoon en televisie.op mijn tv ontvanger heb ik nog beeld tot 3 januari.ik heb een bevestigingsbrief gehad van de opzeg,maar nergens werd er geschreven over de hardware.omdat ik dat huur (tv decoder) en gratis in gebruikte adsl box is,denk ik dat ik dat moet teruggeven aan mobistar.echter als ik bel,weet men daar ook niet hoe het moet.een verdeler zegt,dat je moet wachten om een brief.ik wacht alleszins nog tot 3 januari,maar weet een ex abonnee of iemand anders,hoe het moet en welke procedure het is? ik zou niet graag een factuur krijgen,voor deze hardware,want ik ben er niks mee. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen