Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ben bezig met streamen vlc pc naar dreambox nu heb ik een gedownloade film vob bestanden stream gaat doed goed belld maar kan geen ondertiteling aangeven is er een simpel prog om ondertiteling vast in de film te maken weet iemand raad en dan zonder kwaliteitverlies

Geplaatst:

hallo ben bezig met streamen vlc pc naar dreambox nu heb ik een gedownloade film vob bestanden stream gaat doed goed belld maar kan geen ondertiteling aangeven is er een simpel prog om ondertiteling vast in de film te maken weet iemand raad en dan zonder kwaliteitverlies

???

dvdplayer

op hdd van dm800hd

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

Geplaatst:

heb blackhole image dvd player er ook op staan de film speelt wel af en beeld is ook goed maar kan geen indertiteling instellen het zijn gedownloade films heb ik op hexterne harde schijf staan het zijn vob bestanden moet ik ze in ander formaat zetten of is er een prog die ondertiteling er vast in zet

Geplaatst:

heb blackhole image dvd player er ook op staan de film speelt wel af en beeld is ook goed maar kan geen indertiteling instellen het zijn gedownloade films heb ik op hexterne harde schijf staan het zijn vob bestanden moet ik ze in ander formaat zetten of is er een prog die ondertiteling er vast in zet

ach al die gedownloade films, tja

kan er niets van toveren, doe het als test maar eens met een dvd die je op de hdd overspeelt.

ciao

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...