Ga naar inhoud


geen plugins in te laden


_Bartje_

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb mij toch nog eens aan deze bijzonder gebruikersonvriendelijke box gewaagd.

Laatste AAF geflashed van het AAF board.

Ik kan de plugin lijst downloaden maar ik kan geen enkele map openen.

Ook geprobeerd de laatste update link in tmp te zetten maar dan krijg ik ook een foutmelding.

 

Bedoeling is hier gewoon simpel software in de flash te zetten met oscam.

Extra functies is allemaal niet nodig gewoon kijken zonder problemen, ook op HD.

 

Als iemand de gouden tip heeft, al veel spijt gehad van deze aankoop.

 

mvg Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat bedoel je met "Ook geprobeerd de laatste update link in tmp te zetten maar dan krijg ik ook een foutmelding."?

 

Hier is de usb-versie geïnstalleerd en de downloadmanager werkt tot wanneer je de nieuwe link installeert.(via enigma2-plugin-feed-enigma_1.0_sh4.ipk) Dan lukt het enkel nog via menu/applicaties/downloaden. (dan is de downloadlijst kleiner, maar dan wel voorzien van Oscam bijv.)

 

Persoonlijk vind ik AAF (E2) wel minder stabiel dan de PKT's.

 

Succes

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je daarmee bedoelt dat je een update gedaan hebt via de downloadmanager, dan moet ik beamen dat dit hier ook niet lukt. Het is echt wel de bedoeling om via eerder genoemd ipk-bestand te updaten. Dus met ftp in tmp plaatsen en dan via menu/installeren/ipk's installeren. Ik spreek wel over de gewone Serverupdate.

 

Of heb je toevallig volgende gebruikt "AAF Serverupdate Betatest-Image V2 im Online Update"? (daar zijn precies nog problemen mee; zie ander bericht)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik nog kan bedenken; heb je heropgestart. (bij mij was dit de oplossing)

 

Sorry maar ik ging er vanuit dat je met E2 werkt op een UFS910; sommigen zweren wel bij Titan (moet heel stabiel zijn).

 

Heb je dat al geprobeerd?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is met E2 op een ufs910.

Ik kan de plugins downloaden maar geen enkele groep is te openen.

Titan ziet er goed uit maar hier werken de HDzenders niet volledig wat wel een must is.

Ik heb in het verleden wel updates uit kunnen voeren maar toestel heeft hier een tijd aan de kant gestaan.

3 Verschillende images geprobeerd, laatste summer, laatst AAF en laatste beta.

Niets werkt, heel de middag vanalles getest maar geen suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat het niet blijkt te lukken.

 

Hier staat via BA nochtans de Serverupdate geïnstalleerd. De laatste Summer en beta heb ik niet geprobeerd.

 

Bestaat er een verschil tussen de flash en de usb?

 

Het enige wat ik nog kan bedenken is dat de flash wat "uitgekleder" is, en dat je dan beter met een SWAP-stick werkt, maar of dat invloed heeft op de download?

 

Niet opgeven he!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu niet meer gelukt, het is alleen jammer dat er eigenlijk na zoveel jaar nog altijd geen deftig draaiende software is voor deze ontvanger.

Ofwel moet je al met usb sticks gaan werken en dan draait het nog gebrekkig.

Ik vraag absoluut geen mediaplayer functies of andere extra's, Gewoon tv kunnen kijken dmv oscam.

Ik zal morgen nog eenst testen of de plugins dan wel laden misschien server probleem?

 

mvg Bartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Titan werkt hier gewoon perfect. Kan geheel in de flash. Met als aanvulling eventueel het swap bestand op de stick.

 

Voor de HD zenders moeten de zenderlijsten correct zijn. BBC HD en BBC One is ook geen probleem.

 

Er is nu ook een prima zenderlijst editor om bestaande E2 bestanden om te zetten in het Titan formaat.

 

Smargo met OScam doet het ook buitengewoon goed. Ook op mijn tweede Kathrein UFS-910 draait het als een zonnetje.

 

Wat ik ermee doe ? 100% probleemloos TV kijken en opnames maken en afspelen van mijn USB HD. De box is natuurlijk al wat ouder, maar met Titan is deze voor mijn doel geheel gerevitaliseerd en ook nog snel geworden.

 

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Bram,

 

HDzenders van tvvlaanderen en canal digitaal gaan goed dan?

Dan ga ik die image nog even proberen vanmiddag.

 

mvg Bart

 

Beste Bart,

 

het werkt hier allemaal 100% perfect. Mits je de juiste zender en transponderlijsten gebruikt voor CanalDigitaal. En uiteraard de Oscam configs voor CanalDigitaal Ned of Belgie.

 

Je kunt ook een bestaande zenderlijst omzetten in het Titan formaat met behulp van editor.

 

Jammer dat Titan, tijdelijk om commercieele redenen, niet verder ontwikkeld wordt voor de UFS-910. Er missen nog wat functies.

 

Mocht het via plugin menu niet lukken om Oscam erin te zetten. Dan kun je dat ook eenvoudig handmatig toepassen.

 

Alles is hier al eerder beschreven.

 

Hoor nog wel hoe het bevalt.

 

Groet,

 

 

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...