Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Vandaag hebben we een belangrijke software update gedraaid voor de 2e Hands pagina.

Helaas moeten vanwege een database probleempje de advertenties die er stonden, wel opnieuw geplaatst worden.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik weet niet hoe het er bij anderen uitziet, maar het is hier (ook na CTRL+F5) niet helemaal correct.

vGnp

post-44950-0-64349300-1325000006_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

• Beheerder
Geplaatst:

Die heb ik even uitgezet.. Daar was ik nog niet aan toegekomen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat is er al (weken, maanden)....

• 1 maand later...
Geplaatst:

Sorry voor het schoppen van een oud draadje. :) Wil als eerste zeggen: ziet er allemaal erg mooi uit, hele site in een nieuw jasje! Wel wennen, maar dat is altijd.

Wat ik me afvraag gaat over de 2dehands sectie: vroeger had je een sticky met specifieke 2dehands-regels. Ik herinner me nog wel zo'n beetje wat daar instond, maar ik zie die regels nu nergens meer. Wil dat zeggen dat ze niet meer van toepassing zijn?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

• Beheerder
Geplaatst:

Dat komt weer terug. Dat moet handmatig in de code toegevoegd worden en daar ben ik nog niet aan toegekomen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...