Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er bestaan div tuners voor de Dreambox, oa kabel - satelliet - digitenne,

maar bestaat er ook een tuner voor KPN glasvezel.

Kan hier nergens info over vinden, misschien eea in ontwikkeling?

Heb nu een DM800HD via sat.ontvangst maar er wordt in mijn stad binnenkort een glasvezel netwerk aangelegd,

misschien een moment om de schotel te verwijderen

Visiosat G4 Quadro - 4 x Alps LNB Astra 1,2,3 + Hotbird 13.0 - DM800HD - Philips Full HD LCD 8404 37 inch

• Beheerder
Geplaatst:

Volgens mij is dat 'gewoon' IP TV en heb je daar dus helemaal geen tuner voor nodig.

Wel speciale software, die KPN natuurlijk nooit gaat verstrekken.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ja dat bedoel ik ook ,Ik heb het iets wat anders uitgelegt maar jij hebt gelijk Michel.En volgens mij wordt er ook nog een gedeelte van de software geladen van de server tijdens het opstarten van de ip ontvanger om het hacken te voorkomen.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst: (aangepast)

DVB C zou moeten kunnen maar dan moet je niet bij KPN zijn (alleen ip tv)

M.a.w. en kabel tuner en je aanmelden bij een provider dis analoog en dvb c heeft.

Voorbeelden zijn : Lijbrandt, Concept ICT.....

Meestal maximaal maar 39 zenders en als je meer wilt zit je toch

vast aan hun eigen decoders.

aangepast door Enter81
Geplaatst:

Op een anders Computer forum hebben mensen iptv werkend op hun media center ipv de geleverde ip box van oa BrabantNet (Glashart Media).

Mischien dat het wel mogelijk is maar dan moet je veel computer kennis hebben.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

• Beheerder
Geplaatst:

Dat is redelijk goed te doen. Ik meen dat je het mac adres van de IP box moet opzoeken en die vervolgens aan je PC moet geven.

De software moet ingesteld worden. Ik heb er een goede beschrijving over gelezen.

Het gaat in ieder geval helaas niet met een Dreambox en andere discussie over dit onderwerp hoort dan in het HTPC forum thuis.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...