sattv4iedereen Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 hi, ik ben op vakantie,en dus kan ik enkel via de gsm data kaart op internet,en ik heb maar edge afgewisseld door umts. de zoekmachine google is zéér vervelend,als je pc wat trager is,+ je internet ook niet te snel is. wat is mijn probleem? als ik in google iets intyp,wilt hij al resultaten weergeven,terwijl ik aan het typen ben.door die tussentijdse resultaten,vertraagd geheel mijn pc,en soms reageert hij niet.op een sneller pc en i'net verbinding,heb ik die last niet. er staat google toolbar op. ik zoek volgende oplossing: is er een manier,om die tijdelijk resultaten af te schakelen,te blokkeren,zodat hij maar begint met resultaten te geven als ik op "zoek" klik.misschien wilt google mijn zoekopdrachten,versnellen met tijdelijke resultaten te geven,maar helaas werkt dat bij mij verkeerd.soms reageert mijn computer totaal niet,of in de slechte gevallen crascht mijn browser. wie kan mij helpen aub? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Hellum Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 dat kan, dan moet je op dat tandwieltje rechtsboven in het scherm klikken zoekinstellingen en dan moet je google instant uitschakelen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen