Ga naar inhoud


ik heb rare kijk op soap serie's.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb een zeer rare kijk,op uitgezonden soapserie's.omdat ik dat zie dat ik voor den zot wordt gehouden etc,bekijk ik geen.

soms ben ik bij mijn ouders,vrienden en etc,die soapserie's volgen.

bepaalden gaan er zo in mee,dat ze zich kwaadmaken,omdat een bepaalde persoon het niet direkt verteld.dan lach ik altijd,en ik zeg hen,dat ze vierkant voor den zot worden gehouden. :D

ja,alle soaps worden geschreven,en als "die" willen,dat je nog een week moet wachten op het antwoord,dan is dat zo,dan mag je op je kop staan,maar je wordt (in mijn ogen) gewoon voor de zot gehouden.

mijn vader kan bvb bij een soap,ook erop ingaan en zeggen hoelang gaat die tang daar nog verder blijven proberen te moorden.als hij dit luidt zegt,en ik ben in de buurt,dan zeg ik:zolang zij dat willen.ZIJ beslissen hoelang een personage nog zal moorden.een slepend proces dikwijls,ook zij bepalen hoelang ze de kijker voor de zot houden voor er een uitspraak is.

dan zeg ik ook soms "ochere,er is al zoveel mizerie en allende,en dan kijken ze nog ook eventjes naar fictieve door andere mensen bepaalde problemen :D :D .

ben ik nu een rare wieten, kweetnie,maar ja,ganse dagen door anderen voor de "zot" gehouden te zijn door soap serie's spreken mij niet aan :P

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...