J1976 Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Hallo, iemand een idee hoe ik de TVV Philips 7141 ontvanger kan gebruiken als FTA ontvanger zonder gebruik te maken van een smartcard? Als ik bv the food network neem op de 28,2 dan krijg ik ook het teken van smart card ... dus onmogelijk om zelfs FTA's te ontvangen zonder TVV kaart. Iemand tips? Jochen
RogerDR Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 De TVV en CD boxen werken niet zonder een seca kaart. Dit mag er 1 zijn zonder abo. Je kan er nog wel vinden bij onze vrienden hier op sat4all.
Pletskop Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 iemand een idee hoe ik de TVV Philips 7141 ontvanger kan gebruiken als FTA ontvanger zonder gebruik te maken van een smartcard? Ik weet niet hoelang je al klant bent van TVV maar als je de seca2 -> seca3 kaartwissel hebt meegemaakt, dan kan je je oude TVV kaartje hiervoor gebruiken. Er hoeft geen abo aan gelinked te zijn; de kaart hoeft zelfs niet geactiveerd te zijn. Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen