1pm Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 Ik heb hier een e-tech router is al een oudere nou gebeurt regelmatig het volgende dan valt internet weg , is maar heel ff maar alees wordt heel langzaam dan. reset ik de router dmv uit aan zetten gaat weer alles oke , en de tijd is dat ie soms wel op een avond 4/5 x gereset moet worden . iemand een idee wat ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
winwiz Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 Is dit al vanaf het begin of pas de laatste tijd? Misschien dat hij te weinig koeling krijgt? Denk aan stof.. of een niet zo'n stabiele voeding.... of kijk eens of er een nieuwe firmware voor te vinden is. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
1pm Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 Is iets van laatste paar dagen hij staat helemaal vrij en stof is erniet tja nog sw krijgen voor die ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
TheWizard Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Buffer loopt vol. E-tech router is een kwalitatief laag produkt.... Bij veel NAT aanvragen en dus internetten, houdt dit modem het niet meer bij. Gewoon een andere router is het beste! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen