Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mn ET9000 doet het na dagen klungelen gelukkig weer goed (op Egami image) en ik heb hier gelezen dat de sundtek usb stick "goed werkt " onder vti image V2.3"

nu mijn vraag , gaat een zender als SBS6 wel open als je een usb stick gebruikt en een digitenne smartcard in de smartcardreader stopt?

of moet ik een enigma ontvanger met extra ingebouwde dvb-t tuner daarvoor hebben? (ik heb dan de vu+ ultimo op het oog+c/t tuner)

ook hier weer, ik wil mn kpn personal digitenne recorder uit de kast gooien om plaats te maken voor een sat ontvanger (die nu noodgedwongen in de hobbykamer staat en heel soms bovenop de kast in de huiskamer als t mag van de vrouw...).

en verder oogt digitenne best goed op een (topserie) 50 inch panasonic plasmascherm ( 2,75 meter kijkafstand)

terwijl het op een of andere manier op een 32 inch lcd schermpje al niet meer oogt.

tussen digitenne via scart yuv of via de in het plasmascherm ingebouwde digitenne zie ik verschil

dus hoop ik wel op datzelfde beetje winst als ik digitennen kijk via hdmi ipv via scart yuv.

• Beheerder
Geplaatst:

Heb je net 2 waarschuwingen gehad vanwege het in het verkeerde forum plaatsen van je berichten. Hebben we je net netjes verzocht onze regels te lezen, doe je het gewoon weer.

Lees a.u.b: http://www.sat4all.com/forums/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Je kunt ook een et serie nemen.

Kun je een dvb-t usb stick uit china in zetten voor een paar euro.

Dan je kaartjes voor dvb t en dvb s erin beeld....

HDMI is hd en scart antiek

Digitenne is eigenlijk geschikt voor schermen tot bepaalde grote [ is kpn ook eerlijk in ]

• 3 weken later...
Geplaatst:

Kpn kent dan geen goede schermen...topserie plasma 50 inch oogt digitenne goed op 3m kijkafstand (en full HD met de voeten tegen t scherm).

maar op goede videoprocessors wordt het eerst bezuinigd en LCD is ook al niet vergevingsgezind.

en om al die technische middelmatigheden van LCD te compenseren kwam met met eerst led backlight en nu weer met O(nzin?)-LED.

Voor de moderator, ik weet niet wat ik fout deed en heb geen bericht ontvangen.

Ik zou zeggen schrijf mij maar uit want het niet klikken is wederzijds....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen