Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

a] op de site van Xtrend link

c] reboot is alles uit en bij het opstarten booting zien in je venster

d]map op usb die et9x00 heet [ met daarin je laatste pli of welk image dan ook ] usb erin, dan stroom erop, wachten tot hij zegt image found, dan op de tuner op ok drukken [ achter klepje ] en niet op je ab.

e] ik weet niet wat je bedoeld hiermee

f] je hebt of vix [ based on pli ] of je hebt de laatste pli, zijn 2 verschillende images

g] snap ik niet

Succes

Geplaatst:

Hoi,

Bedankt voor de link.

Ik zie net dat er een bootloader is van 29-09-2011. Hoe installeer je deze? Via de box of middels USB stick?

Wat doet deze precies? Is dit nodig om de nieuwste drivers te kunnen installeren of gewoon een verbeterde versie van de oude?

Is het ook noodzakelijk om de drivers van 12-12-2011 te installeren?

Hoe moet je dit doen, ik dacht dat de nieuwste drivers altijd in de nieuwste update zaten (dat kun je via software update doen) klopt dit?

OpenPli lukt me, heb ik eerder gedaan.

Ik snap nu de ViX en openPLi verschil ook. Kan dus eerst openPli proberen en anders ViX

Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200

Geplaatst:

Als open pli je wel lukt. [ wat is dan je probleem eigenlijk?? ] [ bootloader install, staat ook bij de link waar je hem vandaan kunt halen ][ als pli bij je werkt hoef je geen driver update te doen, bij andere image weet ik niet ]

Moet je die nemen, en alles doen zoals het daarmee hebt gedaan

Geplaatst:

Bootloader heb ik nog niet eerder gedaan, maar lees net elders dat je daar een map ET9000 voor de de USB moet aanmaken

En voor de nieuwe PLI een map ET9X00

Ik hoop dat de bootloader goed gaat, gezien de ophef hierom in een andere topic.

Verder natuurlijk of de plug-ins en ondertiteling het goed doen.

Ga eens testen.

Geplaatst:

Heb net bootloader en nieuwe openPLi erop gezet en het funktioneerde direkt.

Bij MKV heb ik nu wel ondertiteling en kan ik inderdaad DTS geluid aktiveren, super.

Moest wel CCcam er opnieuw opzetten, heb nog even 2.2.1 gedaan

Ik heb nog een oude SECA2 kaart (zwart/rood/wit) en weet niet of 2.3.0 hier goed mee werkt.

Geplaatst:

Heb net bootloader en nieuwe openPLi erop gezet en het funktioneerde direkt.

Bij MKV heb ik nu wel ondertiteling en kan ik inderdaad DTS geluid aktiveren, super.

Moest wel CCcam er opnieuw opzetten, heb nog even 2.2.1 gedaan

Ik heb nog een oude SECA2 kaart (zwart/rood/wit) en weet niet of 2.3.0 hier goed mee werkt.

Goed, om te horen dat het gelukt is.

C

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...