Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb al 2 jaar een Topfield 7700HSCI. Goed HD beeld, vrij stabiel, en je kunt ermee opnemen via USB! Ook heb ik via een interne Samsung HD sattuner naar TV gekeken.

Ik wil nu alleen meer zenders ontvangen en ben me daardoor gaan orienteren.

Tot nu toe denk ik dat de ET5000 wel bij me past, aangezien ik de volgende eisen heb:

-Snel opstarten

-Opnemen op USB

-Veel zenders ontvangen: EB9, HB13, Astra 1,2,3 en Nilesat.

-Disecq 8/1 switch m.b.v. 1.2

Heb alleen nog 1 vraag:

Kun je naar 1 zender kijken en een andere zender (op dezelfde transponder?) bekijken?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Heb alleen nog 1 vraag:

Kun je naar 1 zender kijken en een andere zender (op dezelfde transponder?) bekijken?

Zit 1 tuner in dus moet je geluk hebben dat de zenders in een verschillende transponder zitten....

Voor paar tienen meer heb je een twintuner.

Geplaatst:

Tot nu toe denk ik dat de ET5000 wel bij me past, aangezien ik de volgende eisen heb:

-Snel opstarten

-Opnemen op USB

-Veel zenders ontvangen: EB9, HB13, Astra 1,2,3 en Nilesat.

-Disecq 8/1 switch m.b.v. 1.2

Heb alleen nog 1 vraag:

Wat van belang is wat de configuratie van je schotel is. Heb je enkele kop(pen) of een draaibare schotel (zoals ik) dan kijk je gewoon met 1 LNB en wordt je daar beperkt in het aantal kanalen dat je tegelijk kunt kijken en/of opnemen. Je bent dan inderdaad, wat je zelf ook al schrijft, gebonden an één transponder. Dit is precies de reden dat ook ik een ET5000 heb staan en dat deze prima bevalt. Ik heb de ontvanger via mijn netwerk gekoppeld aan een flinke server en neem zo op. Alles wat opgenomen is kan ook nog eens op iedere PC in het netwerk bekeken worden! Maar opnemen op USB gaat ook prima.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Geplaatst:

Aah okay!

Ik heb 6 losse LNB's.

Dus net als met de TF7700HSCI kun je dus alleen opnemen en kijken zolang je op dezelfde transponder zit... NED1 opnemen en RTL4 kijken dus.

Welke twintuner heb je voor een paar tientjes meer dan? De ET9000 kost 50% meer. :D

Geplaatst:

Aah okay!

Ik heb 6 losse LNB's.

Dus net als met de TF7700HSCI kun je dus alleen opnemen en kijken zolang je op dezelfde transponder zit... NED1 opnemen en RTL4 kijken dus.

Welke twintuner heb je voor een paar tientjes meer dan? De ET9000 kost 50% meer. :D

Klopt dacht iets minder..

ongeveer €100 meer, heb je ook wat meer natuurlijk....

En als je beetje mazzel hebt 3 opnemen 1 kijken.....

• Beheerder
Geplaatst:

Je stelt deze vraag in het onderwerp van een ander. Dat is normaal gesproken niet de bedoeling.

Ja, dan ben je ook beperkt. Per tuner 1 kabel, dan heb je geen beperkingen (behalve het aantal tuners dan).

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hmmm,

Okay handig om te weten!

Ik zag dat er ook een ET6000 is; is eigenlijk een ET5000 maar dan met meer RAM.

Als ik zo even de grootste verschillen tussen de ET5000 en ET9000 moet opsommen, klopt dit dan:?

-9000 heeft meer ram; meer plugins etc.

-9000 Twintuner

-9000 interne HDD ruimte

Ze zijn toch wel even snel in het opstarten? Jammer dat S4A geen ET5000 review heeft gemaakt.

• Beheerder
Geplaatst:
Jammer dat S4A geen ET5000 review heeft gemaakt.

Dat heeft de fabrikant of importeur zelf in de hand.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...