driezze Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 Ik heb pas een samsung tv UE32D6500 gekocht en zou graag gebruik gaan maken van de PVR functie. USB stick heb ik aangesloten op de hdd aansluiting maar PVR blijkt niet te werken. Voorlopig kijk ik nog TV via de philips ontvanger welke in het basispakket zit van TVVlaanderen. Kan het zijn dat ik de satelliet rechtsreeks op de Samsung TV moet aansluiten om de PVR functie te laten werken? mvg, Dries
Gerard 76 Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 Moet die stick ook nog geformatteerd worden misschien? Wordt ie wel herkend?
satencom Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 Zie je in het PVR menu , om een opname te maken ,de usb stick wel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
clemens2 Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 probeer een ander merk stick. Soms werkt de ene wel en een ander merk weer niet. Maar het zou inderdaad kunnen zijn dat het alleen werkt met de ingebouwde tuners en niet met een ingangs singnaal. Ik heb zelf de 40EU D6530 gekocht, maar deze is nog niet binnen, dus zou het binnen 1 a 2 weken kunnen kontroleren sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
dutchandrew Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Ik had ook zo'n probleem met een ander merk led-tv. Bij mij was de oplossing de usb opnieuw te formateren FAT32.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen