Ga naar inhoud


is er een ccam update voor de venton hd200?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

is er een cccam update voor een venton hd200?is degene die er nu inzit nog voldoende voor update's voor een cd kaart?hij staat nu nog op 29/12/11.of is dat de juiste datum?

groetjes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


De CCcam die nu in de Venton zit is gebaseerd op de 2.1.3 versie. Tot nog toe was het geen probleem om de updates binnen te krijgen, de datum die jij hebt baart me echter wel zorgen. Ik zit hier momenteel op een datum einde februari.

 

SECA card rev I4A entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-02-24

006a CANALDIGITAAL : 2012-02-28

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat er nu wel problemen kunnen zijn.na 2 uren,geen update te hebben,heb ik hem in een dm600pvr cccam 2.21 gestoken,en na een kleine tijd had ik ook eind februari.

vroeger heb ik nog gelezen,dat er members waren,die redelijk dicht staan voor die venton.misschien,kunnen ze dit doorgeven.

graag reactie's van andere venton gebruikers en de datum update.

dank.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag over een recente HD200 software-update, die software zou het probleem van de koude opstartproblemen hebben moeten oplossen.

Jammer, maar het wordt alleen maar erger, ik heb dat probleem slechts bij één van mijn Ventons, de andere schijnt hiervan geen last te hebben, zelf vermoed ik dat het probleem in de hardware zit met name in de tuner.

Wanneer ik 's morgens die ene inschakel duurt het twee a drie minuten voordat hij tot leven komt, hebben anderen dit probleem ook.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...