Vlearmoes Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 Op mijn Technisat HD-S2 ontvang ik geen ondertiteling doe ik iets fout ?? BVD Theo Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus
geohaai Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 Op de vu+ duo met openpli gewoon ondertiteling via dvb. Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500
Vlearmoes Geplaatst: 16 januari 2012 Auteur Geplaatst: 16 januari 2012 Het wil me helaas nog niet lukken ....zijn er nog die tips hebben ?? Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus
Satdorus Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Hoe het bij een Technisat werkt weet ik niet. Maar bij een Dreambox moet je ook een aparte handeling doen voor Discovery HD. Daarvoor druk je op de audioknop, druk daarna op de gele knop en selecteer de tekst. Daarna 3 seconden wachten en de ondertiteling verschijnt. Misschien heb je er wat aan.
Terradon Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 (aangepast) Het wil me helaas nog niet lukken ....zijn er nog die tips hebben ?? Hoi, bij de meeste ontvangers moet je idd handmatig even de ondertitels aanzetten, heb hier drie verschillende configuraties en bij allen moet het dus handmatig op onder andere Discovery HD en HistoryHD, dus even in je handleiding kijken hoe dat moet...heb je die niet even online kijken. Groetjes.............. 19 januari 2012 aangepast door Terradon
Gerard 76 Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Eenmalig instellen zou afdoende moeten zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen