Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een dreambox 800HD met geminiprojects (enigma2) en wil de mounten met mijn xtreamer zodat ik vanaf de dreambox naar mijn xtreamer kan opnemen. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja wat moet ik doen om dit aan de praat te krijgen.

gr, Boety

Geplaatst:

Op de dreambox kan je netwerk browse doen, als het goed is vind die dan het netwerk ook de xstreamer.

Zo heb ik dat ook gedaan met mijn popcorn hour.

Als je hem mount vraagt de box wil je hier na toe opnemen, dan kan je ja of nee zeggen.

Succes...

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

Ik draai geen gemini, ik draai zelf pli en daar kan je in de netwerk settings browse doen.

Misschien ook PLi image erop zetten, ideaal voor de NL markt alles zit erin.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst: (aangepast)

Michel, het is me nu wel gelukt om de plugin voor netwerk browse te installeren. Welke instellingen moet ik gaan invoeren bij lokale gedeelde map type verbinding ik heb voor NFS gekozen of moet ik Cif kiezen?

aangepast door Boety
Geplaatst:

Het is me eindelijk gelukt. Ik heb CIF gekozen voor type verbinding en dan lukt het mounten wel. De lokale map heb ik movie genoemd en share naam Xtreamer. Ik heb daarna het opname pad gewijzigd zodat ik nu ook kan opnemen vanaf mijn dreambox op mijn Xtreamer! :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...